Bekijk actueel aanbod

Administratief ondersteuner hypotheekacceptatie bij BCM Global

    • Maarssen
    • €2200-2650 (40 uur)
    • 32, 36 of 40 uur.
    • Vaste vacature
    • Mbo, Hbo


Overweeg je een stap naar hypotheekacceptatie? En is werken als hypotheekacceptant nu nog een stap te ver? En ben je sterk in organiseren en coördineren? Dan komen jouw vaardigheden uitstekend tot zijn recht in deze rol. Lees de complete vacaturetekst en ontdek of dit jouw volgende stap is. 

Het team hypotheekacceptatie van BCMGlobal verwerkt wekelijks tussen de 300 en 600 hypotheekaanvragen. Dit zorgt voor een werkvoorraad aan mails en dossierstukken welke zich moeilijk laat voorspellen en snel kan veranderen. Een correcte administratie en slimme werkverdeling is essentieel om het team in hun kracht te zetten. Dat is wel aan jou besteed!

Het werk wat je doet

  •  Je bent administratief ondersteuner en dossierverdeler in één. Een belangrijk resultaat van jouw werk is een team dat tijdens drukkere en rustige periodes het werk goed kan blijven doen en overzicht behoudt.

  • Je verricht administratief werk, zoals het inlezen van dossierstukken in het hypothekensysteem, het opstellen en opschonen van werklijsten en taken, het inboeken van offertes en het ophalen van gegevens voor de maandrapportages. 

  • Je beheert de algemene mailbox waar alle vragen van adviseurs binnenkomen. Vanuit deze box verdeel je de mails onder de beschikbare collega’s.

  • Zie je ergens verbeteringen die jou en je team helpen? Je krijgt de tijd en de ruimte om dit soort zaken door te voeren en te optimaliseren.  

  • Je bent voor veel collega’s de spreekwoordelijke rots in de branding. Om het werk goed te kunnen doen ben je nauwkeurig en proactief. Het team verwacht namelijk dat het werk wat je samen doet, gemakkelijker kunt maken. Enerzijds doordat je werk uit handen neemt en anderzijds omdat je overzicht creëert door je administratieve ondersteuning. 


  • Nee, ervaring is geen vereiste. Als je wel ervaring hebt, dan gaat het je wel helpen om de materie en werkzaamheden sneller eigen te maken.


  • Het team behandelt met zo’n 30 collega’s gemiddeld tussen de 300 en 600 dossiers per week. Dit gaat om het eerste akkoord. Ook renteaanbiedingen worden, aan de hand van de hypotheekaanvraag, door het team uitgebracht. Het team is opgedeeld in een aantal subteams (gemiddeld 15 collega’s). Elk subteam is gespecialiseerd in meerdere geldverstrekkers. 

Voor volledig end-to-end beheer van hypothecaire leningen ben je bij BCMGlobal aan het juiste adres. Van hypotheekacceptatie van woning- en verhuurhypotheken tot (bijzonder) beheer van hypotheken, biedt BCMGlobal hypothecaire outsourcing aan meer dan 20 geldverstrekkers.

Werken bij BCMGlobal
  • Contract Jaarcontract
  • Salaris €2200-2650 (40 uur)
  • Reiskostenvergoeding €0,21 p/km tot 90 kilometer per dag
  • Vakantie 25 vakantiedagen + 8% vakantiegeld + vakantiedagen bijkopen
  • Pensioen en verzekering Pensioenregeling zonder eigen bijdrage
  • Thuiswerken Thuiswerken (minimaal 2 dagen op kantoor)
  • Diploma Mbo, Hbo
  • Beschikbaarheid 32, 36 of 40 uur.
  • Solliciteren is zo gepiept. We ontvangen graag jouw cv en voel je vrij daarnaast je sollicitatie toe te lichten. Jouw sollicitatie komt alleen bij Rochewood terecht. Binnen vijf werkdagen krijg je van ons een persoonlijke reactie. Positief? Dan maken we alvast telefonisch kennis. Minder positief? Ook dan krijg je van ons een reactie met onderbouwing. Waar mogelijk kijken we samen met jou of andere vacatures bij je passen.

  • Als je solliciteert of als wij jou benaderen op Linkedin, voer je het eerste gesprek met Rochewood. Onze recruiter gaat met je in gesprek over de vacature, jouw drijfveren, motivatie, kennis en ervaringen. Zijn we beiden enthousiast? Dan stellen we je voor aan BCMGlobal. 

  • Door naar de volgende ronde, dan helpen we je met de voorbereiding. Het tweede gesprek voer je met de manager van de afdeling waar je op solliciteert en eventueel een directeur of medewerker. Dit gesprek voer je op kantoor in Maarssen. Het is mogelijk dit gesprek digitaal te voeren. Er is in dit gesprek alle ruimte te ontdekken of jullie goed bij elkaar passen. Daarnaast kun je verwachten dat er vakinhoudelijk het nodige getoetst wordt. Voor sommige functies kan een derde gesprek voor komen.

    Mocht je op enig moment behoefte hebben met Rochewood te overleggen, dan is dit natuurlijk mogelijk.

  • Zien jullie elkaar graag als collega, dan kun je een arbeidsvoorwaardenvoorstel verwachten. Dit voorstel past binnen de voorwaarden genoemd in deze vacature. We hopen dat je niet lang hoeft na te denken en snel kunt starten in je nieuwe baan.

Lennard van den Brink
Managing partner
t
06 12 87 61 72
e
lennard@rochewood.nl