Bekijk actueel aanbod

Manager Change Delivery bij BCMGlobal

    • Maarssen
    • €7237-8315 (40 uur)
    • 32, 36 of 40 uur.
    • Vaste vacature
    • Hbo, Wo
Video

Als Manager Change Delivery ben je verantwoordelijk voor de oplevering van alle wijzigingen in het platform van BCMGlobal. Je bewaakt de kwaliteit en voortgang continu. Wendbaarheid is daarin essentieel. Jij weet als geen ander hoe je systemen en teams daarop inricht. Daarin houd je oog voor de organisatie en je collega’s. Je gaat tenslotte voor een totaaloplossing.  

Als Manager Change Delivery neem je deel in het Management Team van Change & Technology. Je realiseert strategische doelstellingen met betrekking tot de wendbaarheid en configureerbaarheid van de organisatie en bent belangrijk in het realiseren van klantbehoeftes. Daarnaast ben je medeverantwoordelijk voor een succesvolle ISAE-certificering. 

Het werk wat je doet

  • Je speelt een cruciale rol in de doorontwikkeling van het servicing platform en alle daaraan verbonden technologie. De prioritering wordt vastgesteld door de Business in samenspraak met de Product Owner. De realisatie van alle wensen is jouw belangrijkste werkgebied.

  • Naast de operationele verantwoordelijkheid over de delivery operations ben je verantwoordelijk voor de strategische doorontwikkeling van delivery processen. Samen met de Product Owner en de Directie bepaal je hoe je daar een systeem op in moet richten. Het inrichten van de processen hieromheen is jouw verantwoordelijkheid. 

  • Je geeft dagelijkse leiding aan het Change Team. Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van de HR-cyclus van het team. Van coaching tot de begeleiding en van werving tot het ziekteverzuim.

  • Je organiseert en faciliteert de scrumprocessen. Daarnaast ben je eigenaar van een enkele belangrijke beleidsstukken. Op het moment dat processen verbeterd zijn, dan zorg je ook voor borging binnen de organisatie.  

  • Je werkt veel samen met de Product Owner. Je coördineert de releases en bent verantwoordelijk voor de planning aan de hand van de prioriteiten van de Product Owner. Daarnaast bewaak je samen met de Product Owner het supplier management. 

  • Je zoekt actief naar de samenwerking met de teams Business Intelligence en Business Support. 
  • Uiteraard ben je goed in het signaleren van procesverbeteringen. Zaken op zijn beloop laten past niet bij jou. Je weet duidelijk en op tijd knelpunten of kansen aan te kaarten bij de stakeholders. Daarin weet je welke taken jezelf op gaat pakken en welke taken je moet delegeren aan collega’s. Daarin is het belangrijk dat je jouw standpunten op een constructieve manier overeind houdt binnen de organisatie. 

    BCMGlobal is een organisatie die in beweging is en tegelijkertijd staat nog niet alles vast in het beton. Daardoor is er veel ruimte voor initiatief en ideeën. Voor jou én je collega’s. Zo kan het wel eens voorkomen dat een collega een actie in gang heeft gezet zonder dat jij daarvan op de hoogte bent. Uiteraard met de beste bedoelingen. Jij weet hier goed mee om te gaan. Je voelt je niet snel persoonlijk aangevallen en door jouw resultaatgerichtheid kan je dit waarderen. Tegelijkertijd zorg je voor een goede balans in eigen initiatief en acties die wel of niet noodzakelijk zijn voor succes op de lange termijn. 

  • De afdeling Change & Technology bestaat uit meerdere teams: FAST, Close, Business Intelligence, Projectmanagement en Business Support. In totaal bestaat de afdeling uit ongeveer 30 collega’s. Je werkt het meeste samen met business analisten, testers, de product owner en projectmanagers- en leden. 

Voor volledig end-to-end beheer van hypothecaire leningen ben je bij BCMGlobal aan het juiste adres. Van hypotheekacceptatie van woning- en verhuurhypotheken tot (bijzonder) beheer van hypotheken, biedt BCMGlobal hypothecaire outsourcing aan meer dan 20 geldverstrekkers.

Werken bij BCMGlobal
  • Contract Jaarcontract
  • Salaris €7237-8315 (40 uur)
  • Reiskostenvergoeding €0,21 p/km tot 90 kilometer per dag
  • Vakantie 25 vakantiedagen + 8% vakantiegeld + vakantiedagen bijkopen
  • Pensioen en verzekering Pensioenregeling zonder eigen bijdrage
  • Thuiswerken Thuiswerken (minimaal 2 dagen op kantoor)
  • Diploma Hbo, Wo
  • Kennis en ervaring Je hebt minimaal 7 jaar ervaring binnen de ICT en je hebt ervaring in een leidinggevende rol. Daarnaast heb je ervaring met agile methodiek, technieken en frameworks.
  • Beschikbaarheid 32, 36 of 40 uur.
  • Solliciteren is zo gepiept. We ontvangen graag jouw cv en voel je vrij daarnaast je sollicitatie toe te lichten. Jouw sollicitatie komt alleen bij Rochewood terecht. Binnen vijf werkdagen krijg je van ons een persoonlijke reactie. Positief? Dan maken we alvast telefonisch kennis. Minder positief? Ook dan krijg je van ons een reactie met onderbouwing. Waar mogelijk kijken we samen met jou of andere vacatures bij je passen.

  • Als je solliciteert of als wij jou benaderen op Linkedin, voer je het eerste gesprek met Rochewood. Onze recruiter gaat met je in gesprek over de vacature, jouw drijfveren, motivatie, kennis en ervaringen. Zijn we beiden enthousiast? Dan stellen we je voor aan BCMGlobal. 

  • Door naar de volgende ronde, dan helpen we je met de voorbereiding. Het tweede gesprek voer je met de manager van de afdeling waar je op solliciteert en eventueel een directeur of medewerker. Dit gesprek voer je op kantoor in Maarssen. Het is mogelijk dit gesprek digitaal te voeren. Er is in dit gesprek alle ruimte te ontdekken of jullie goed bij elkaar passen. Daarnaast kun je verwachten dat er vakinhoudelijk het nodige getoetst wordt. Voor sommige functies kan een derde gesprek voor komen.

    Mocht je op enig moment behoefte hebben met Rochewood te overleggen, dan is dit natuurlijk mogelijk.

  • Zien jullie elkaar graag als collega, dan kun je een arbeidsvoorwaardenvoorstel verwachten. Dit voorstel past binnen de voorwaarden genoemd in deze vacature. We hopen dat je niet lang hoeft na te denken en snel kunt starten in je nieuwe baan.

Lennard van den Brink
Managing partner
t
06 12 87 61 72
e
lennard@rochewood.nl