Medewerker expertisedesk hypotheken bij FlexFront

    • Nieuwegein
    • Hypotheken
    • €2800-4000 (40 uur)
    • 32, 36 of 40 uur
    • (On)bepaalde tijd
    • Mbo, Hbo

Lijkt het je wat om met 13 geldverstrekkers en ruim 1200 advieskantoren samen te werken? Kriebelt het om mee te bouwen aan het succes van een team? Dan is de communicatiedienst bij FlexFront jouw volgende halte!

Sinds 1997 is FlexFront als serviceprovider actief in de hypothekenwereld. De afgelopen vier jaar is FlexFront uitgeroepen tot beste serviceprovider van Nederland. Dit jaar gaan ze, mogelijk samen met jou, voor de vijfde Gouden Lotus Award op rij. Dat kan alleen door de beste dienstverlening te bieden en te blijven innoveren. Ze hebben zelfs een geheel eigen app en systeem gebouwd. Voor inmiddels 1200 advieskantoren en adviseurs is FlexFront een betrokken partner en echte hypothecair kennisexpert.

FlexFront is samen met Nationaal Hypotheek Loket en Link Asset Services onderdeel van Link Group. Samen bieden ze complete hypothecaire outsourcing onder één dak.

Meer over FlexFront
  • Als Medewerker expertisedesk hypotheken ben je binnen FlexFront degene die het meest de klanten spreekt. Je spreekt medewerkers van geldverstrekkers, consumenten die een huis willen kopen, adviseurs van tussenpersonen en zelfs adviseurs die nog geen klant zijn. Jouw werk is bepalend en bijzonder belangrijk voor de gehele organisatie!

    Wat je doet, doe je verdeeld in blokken. Dat geeft de nodige afwisseling. Het ene blok spreek je klanten die bellen, opgevolgd door een blok mailbox om daarna nog een blok chat/WhatsApp mee te pakken. Tot slot heb je ook nog de verdiepingsblokken waarin je werkt aan je (product)kennis of klantonderzoek uitvoert. Je moet namelijk een hoop weten om aan tevreden klanten te komen. Je helpt klanten vooral met vragen over de voorwaarden van geldverstrekkers (dat zijn er 77 per geldverstrekker), de systemen van FlexFront of de lopende hypotheekaanvragen die net even een zetje van jou (lees: je collega’s aanjagen) kunnen gebruiken.

    Het logische resultaat van jouw werk is een tevreden klant. Het commerciële aspect van je werk zit dus vooral in heel goed relatiebeheer. Daar komen de leads uit voort waar jouw collega’s van Desk Accountmanagement wel raad mee weten. Weten wat je te bieden hebt, wat kan en niet kan, je tijd nemen voor het enige juiste antwoord en altijd een luisterend oor zijn voor je klant, hoort daar allemaal bij.

  • Veel contact met klanten moet je echt liggen. Hier heb je al ervaring mee. Extraverte eigenschappen, zoals communicatief gemak, eenvoudig een klik maken en vlot kunnen wisselen tussen gesprekken, passen het best bij dit werk. Inhoudelijk mag je nog veel leren over hypotheken. Daar moet je dan wel heel leergierig (en best een beetje streberig) voor zijn. Deze afdeling wil zich verder ontwikkelen tot expertisecentrum. Een probleemoplossende instelling is onmisbaar. Weet je het niet direct? Dan zoek je uit jezelf tot de bodem uit. Een zelfstandige houding gaat je echt helpen in deze rol en in je toekomst bij FlexFront.

  • De communicatiedienst van FlexFront is dagelijks het meest in contact met klanten die contact opnemen met FlexFront. En dat gebeurt veel. Vragen over de status van dossiers en aanvragen, vragen over acceptatiecriteria van geldverstrekkers en hulpvragen gericht op het hypotheekproces komen dagelijks langs. Momenteel werken er vier collega’s op de expertisedesk, maar is de afdeling volop in ontwikkeling. Ze willen zich, met jou als nieuwste collega, profileren als hypothecair expertisecentrum. Adviseurs met vragen weten immers veel van hypotheken en bellen niet voor niets. De collega’s van de expertisedesk weten alles van geldverstrekkers en hebben indirect een belangrijke rol in de dienstverlening aan consumenten die het liefst zo snel mogelijk een nieuw huis kopen.

Collega - Link - Richard

‘’Vooral het sparren met het intermediair vind ik een hele leuke kant van mijn werk. FlexFront is een dynamische en snelgroeiende organisatie. De groei van de organisatie is erg leuk om mee te maken.’’

Richard – Medewerker expertisedesk hypotheken

  • Contract 7 maanden contract
  • Salaris €2800-4000 (40 uur)
  • Mobiliteit Reiskostenvergoeding tot €300 per maand
  • Vakantiedagen 25 vakantiedagen + 8% vakantiegeld
  • Pensioen Pensioenregeling
  • PA/PE en register certificering PA/PE abonnement
  • Vrije keuze Thuiswerken, Overwerken tegen 125-150% salaris
  • Diploma Mbo, Hbo
  • Vakdiploma's Wft-basis, Wft-hypothecair krediet
  • Kennis en ervaring Werkervaring in een soortgelijke functie bij een serviceprovider, tussenpersoon of geldverstrekker gericht op hypotheken
  • Beschikbaarheid 32, 36 of 40 uur

Ben je enthousiast geworden? Solliciteer dan op deze vacature! Via de sollicitatiebutton kun jij eenvoudig solliciteren met jouw cv. Aan motivatiebrieven doen we niet meer, maar we zijn wel benieuwd naar jouw antwoorden op onze motivatievragen. Veel succes!

Arlette Langerak
Recruiter
t
06 22 01 16 08
e
a.langerak@rochewood.nl