Digital Content Marketeer Senior bij BCMGlobal

    • Maarssen
    • €4.050 - €4.750,-.
    • 32, 36 of 40 uur.
    • Vaste vacature
    • Mbo, Hbo

Als Marketeer Digital Content (senior) bij BCM Global krijg je de kans om op strategisch niveau aan content en digital marketing vraagstukken te werken. Dit vraagt om een hands-on mentaliteit. Heb je nog weinig kennis van hypotheken of servicing, maar wil je graag werken in een ambitieuze organisatie die als doel heeft de meest klantgerichte end-to-end servicer te zijn? Lees dan snel verder.

Jij weet als geen ander onze doelgroep te bereiken met aansprekende content waardoor er positieve ervaringen en sterke klantrelaties ontstaan. Als energieke verhalenverteller weet je met jouw ervaring en skills een belangrijke bijdrage te leveren aan het behalen van onze strategische doelen.  

  • Je bent verantwoordelijk voor de digital marketingstrategie en de uitvoering daarvan. Dat betekent dat je aan de slag gaat met de coördinatie, creatie en publicatie van content op interne en externe platforms en kanalen. Bijvoorbeeld: verhalen van collega’s en klanten, persberichten, nieuws van een geldverstrekker, brochures, nieuwsbrieven en infographics.

  • Je weet als geen ander dat zichtbaarheid, consistentie en herkenbaarheid belangrijk is en daarom bewaak je zorgvuldig de huisstijl van BCMGlobal. 

  • Uiteraard moet content er volgens jou goed uitzien, maar net zo belangrijk is de relevantie ervan. Je bent daarom nieuwsgierig naar de markt en onze doelgroepen: Wat speelt er in de hypothekenmarkt? Wat prikkelt mensen en organisaties die hierin werken? En met welke content ben je onderscheidend ten opzichte van andere partijen in de markt?

  • Je analyseert de statistieken en resultaten van de content. Wat scoort er goed? Wat kan er beter? En waar liggen kansen? Op basis van jouw inzichten ga je aan de slag met verbeterpunten.  

  • Je ondersteunt je marketingcollega’s bij het organiseren van offline en online events. Daarnaast bezoek je eens in de zoveel tijd een vakbeurs om de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen.  

  • Je hebt tijdens jouw werkzaamheden contact met externe bureaus zoals een designbureau, websiteprovider en met Rochewood op het gebied van onze arbeidsmarktcommunicatie.
  • Als je onderzoek doet of in gesprek bent met onze doelgroepen, dan weet je de juiste verbanden te leggen en gebruik te maken van jouw commerciële inzicht. Dit zorgt ervoor dat je weet welke content wel of niet relevant is voor onze klanten. Je weet op welke punten je je moet richten en welke onderwerpen om extra aandacht vragen. Alles om onze (potentiële) klanten positief te raken of te verbinden met ons merk. 

    Daarnaast weet je goed een balans te houden tussen zelfstandig proactief actie ondernemen en het overzicht te bewaken voor het marketingplan. Dat betekent dat je een bijdrage wil leveren aan het commerciële succes van de complete organisatie en de ruimte krijgt om iets creatiefs te bedenken wat indruk gaat maken bij onze klanten. 

  • Er werken twee collega’s op de marketingafdeling: Teamleider Chairin en communicatiemedewerker Silke. Hoewel iedereen elkaar kan opvangen heeft elke collega een eigen specialiteit. Die van jou wordt (vooral digitale) content. De directeur Business Development geeft leiding aan het marketingteam. 

  • Ons marketingteam werkt met de programma’s: Photoshop, Illustrator, Indesign, Matomo analytics, Canva en Mailchimp.  

Voor volledig end-to-end beheer van hypothecaire leningen ben je bij BCMGlobal aan het juiste adres. Van hypotheekacceptatie van woning- en verhuurhypotheken tot (bijzonder) beheer van hypotheken, biedt BCMGlobal hypothecaire outsourcing aan meer dan 20 geldverstrekkers. BCMGlobal is samen met FlexFront onderdeel van Link Group.

Werken bij BCMGlobal
  • Contract Jaarcontract
  • Salaris €4.050 - €4.750,-.
  • Reiskostenvergoeding €0,21 p/km tot 90 kilometer per dag
  • Vakantie 25 vakantiedagen + 8% vakantiegeld + vakantiedagen bijkopen
  • Pensioen en verzekering Pensioenregeling zonder eigen bijdrage
  • Thuiswerken Thuiswerken (minimaal 2 dagen op kantoor)
  • Diploma Mbo, Hbo
  • Kennis en ervaring Je hebt een aantal jaren ervaring met het coördineren en het maken van digitale content.
  • Beschikbaarheid 32, 36 of 40 uur.