Bekijk actueel aanbod

Manager business support bij BCMGlobal

    • Maarssen
    • € 5600-6400 (40 uur)
    • 32, 36 of 40 uur
    • Vaste vacature
    • Hbo


Dit is een vaste vacature bij onze opdrachtgever BCMGlobal in Maarssen. De vacature is ontstaan vanwege groei van de afdeling.

BCMGlobal groeit en natuurlijk groeit de techniek mee. Het team Business Support speelt daarin een cruciale rol én voor dat team zijn we op zoek naar een nieuwe manager. Je stapt in een omgeving die volledig draait om een hoge mate van service en ondersteuning op alle IT-applicaties die men gebruikt bij BCMGlobal en haar klanten. Klaar om impact te maken? 

Het applicatielandschap van BCMGlobal bestaat uit diverse cloud-based en moderne applicaties. Deels in eigen ontwikkeling en beheer, maar ook standaard SAAS-pakketten. Het hele landschap van applicaties bij elkaar maakt het mogelijk dat BCMGlobal end-to-end hypotecair beheer kan bieden aan een groeiend aantal klanten. 

Het werk dat je doet

  • Je verzorgt de dagelijkse leiding aan een team dat incidenten en problemen oplost binnen een organisatie met meer dan 160 collega's.

  • Je bewaakt de werkafspraken en begeleidt je collega's in hun werk. Je helpt collega's beter en slimmer te werken. Zowel vanuit de HR-gesprekcyclus als door dagelijkse coaching op de werkvloer.

  • Jouw team behandelt alle serviceverzoeken die binnenkomen. Gaat er ergens iets mis, dan is de impact dus direct te merken en ligt de oplossing niet altijd voor de hand. Dat maakt het werk van Business Support ook zo belangrijk.

  • Het team Business Support werkt aan bestendige verbeteringen aan hard- en software waarmee toekomstige problemen voorkomen worden. Denk bijvoorbeeld aan het opschalen van IT-faciliteiten en (thuis)werkplekken, het uitbreiden of aanpassen van het applicatielandschap en het voorbereiden van de jaarlijkse ISAE-audit. Het team werkt zowel voor interne collega's als klanten. 

  • De organisatie als geheel staat nog in de steigers, groeit en verandert. De dynamiek geeft soms groeipijntjes, maar biedt ook zeker kansen als je er samen met je collega's voor wil gaan en tegen een beetje hectiek kunt.
  • Qua management valt er nog veel naar eigen inzicht in te richten. Denk aan het opzetten van een HR-gesprekcyclus die goed past bij de medewerkers en bijdraagt aan het goed functioneren van het team.

    Je bent veel in contact met leveranciers. Inhoudelijke kennis van de gebruikte applicaties, manier van werken en het ITIL-framework is daarom belangrijk. 

  • Het team Business Support telt op dit moment 5 collega's, zowel support als functioneel beheer, en is groeiende. Het team is afgelopen jaar samengevoegd. Het is een gemotiveerd en zelfsturend team.

    Door de sterke groei is er gekozen het team te versterken met een manager. De support collega's zijn in tweetallen per dagdeel verantwoordelijk voor alle binnenkomende tickets vanuit de gehele organisatie.

    Je rapporteert rechtstreeks aan de Managing Director Change & Technology en je werkt veel samen met de afdelingen Change, Business Intelligence, HR, Risk & Compliance en Finance. 

Voor volledig end-to-end beheer van hypothecaire leningen ben je bij BCMGlobal aan het juiste adres. Van hypotheekacceptatie van woning- en verhuurhypotheken tot (bijzonder) beheer van hypotheken, biedt BCMGlobal hypothecaire outsourcing aan meer dan 20 geldverstrekkers.

Werken bij BCMGlobal
  • Contract Jaarcontract
  • Salaris € 5600-6400 (40 uur)
  • Reiskostenvergoeding €0,21 p/km tot 90 kilometer per dag
  • Vakantie 25 vakantiedagen + 8% vakantiegeld + vakantiedagen bijkopen
  • Pensioen en verzekering Pensioenregeling zonder eigen bijdrage
  • Wft en inzetbaarheid PA/PE abonnement
  • Thuiswerken Thuiswerken (minimaal 2 dagen op kantoor)
  • Diploma Hbo
  • Kennis en ervaring Ervaring in een vergelijkbare rol, bij voorkeur in de financiële dienstverlening, goede beheersing van de Nederlandse taal
  • Beschikbaarheid 32, 36 of 40 uur
  • Solliciteren is zo gepiept. We ontvangen graag jouw cv en voel je vrij daarnaast je sollicitatie toe te lichten. Jouw sollicitatie komt alleen bij Rochewood terecht. Binnen vijf werkdagen krijg je van ons een persoonlijke reactie. Positief? Dan maken we alvast telefonisch kennis. Minder positief? Ook dan krijg je van ons een reactie met onderbouwing. Waar mogelijk kijken we samen met jou of andere vacatures bij je passen.

  • Als je solliciteert of als wij jou benaderen op Linkedin, voer je het eerste gesprek met Rochewood. Onze recruiter gaat met je in gesprek over de vacature, jouw drijfveren, motivatie, kennis en ervaringen. Zijn we beiden enthousiast? Dan stellen we je voor aan BCMGlobal. 

  • Door naar de volgende ronde, dan helpen we je met de voorbereiding. Het tweede gesprek voer je met de manager van de afdeling waar je op solliciteert en eventueel een directeur of medewerker. Dit gesprek voer je op kantoor in Maarssen. Het is mogelijk dit gesprek digitaal te voeren. Er is in dit gesprek alle ruimte te ontdekken of jullie goed bij elkaar passen. Daarnaast kun je verwachten dat er vakinhoudelijk het nodige getoetst wordt. Voor sommige functies kan een derde gesprek voor komen.

    Mocht je op enig moment behoefte hebben met Rochewood te overleggen, dan is dit natuurlijk mogelijk.

  • Zien jullie elkaar graag als collega, dan kun je een arbeidsvoorwaardenvoorstel verwachten. Dit voorstel past binnen de voorwaarden genoemd in deze vacature. We hopen dat je niet lang hoeft na te denken en snel kunt starten in je nieuwe baan.

Lennard van den Brink
Managing partner
t
06 12 87 61 72
e
lennard@rochewood.nl