Binnendienstmedewerker verzekeren en inkomen bij Rochewood

    • Apeldoorn, Eindhoven, Nijkerk
    • Verzekeringen, Sociale zekerheid
    • €2500-3500 (36 uur)
    • 32 of 36 uur
    • Detachering
    • Mbo, Hbo


Dit is een vacature in het detacheringsteam van Rochewood voor 32 of 36 uur per week. Je krijgt een vast contract en kunt onze vakopleidingen volgen. 

Videopodcast

Geboeid door verzekeren, maar nog niet de ideale baan gevonden? Of juist thuis in je werk, maar benieuwd naar een andere omgeving? Detachering verbreed je wereld en brengt je verder. Iets voor jou?

Als binnendienstmedewerker verzekeren en inkomen ben je onmisbaar als het gaat om alle administratieve verwerking op een afdeling. Of je nu samen werkt met de acceptant, binnendienst- en of buitendienstadviseur, het team kan altijd bij jou terecht. Of het nu gaat om het controleren van een polis, de optimalisatie van een proces of een vraag in een complex dossier, jij hebt de oplossing!

Het werk dat je doet

  • Je weet je weg snel te vinden in diverse administratieve systemen en bedenkt altijd wel een manier om hier slim en efficient mee te werken. Door jouw manier van werken gaan taken snel en accuraat.

  • Je werkt aan een klantenportfeuille met klein, middelgroot of grotere ondernemingen, ook een combinatie is mogelijk. 

  • Je werkt ondersteunend aan de afdeling acceptatie of de adviseurs en buitendienstcollega's. 

  • Je vraag offertes op, stelt polissen op en zorgt dat alle informatie op de juiste manier bij de klant terecht komt. Waar nodig neem je contact op voor aanvullende vragen. 

  • Je kunt als binnendienstmedewerker verzekeren en inkomen aan de slag bij verschillende verzekeraars en verzekeringsmakelaars. Bekijk onze opdrachtgevers hieronder.

  • Je hoeft nog niet ervaren te zijn in beide segmenten, enige kennis van (zakelijke) schade of inkomensverzekeringen is genoeg. Afhankelijk van jouw voorkeuren of ambities bepalen we samen welke opdracht goed bij jou past.
  • Efficientie en administratieve vaardigheden komen goed van pas in deze opdracht. Ook is deze opdracht uitermate geschikt voor mensen die het prettig vinden geen tot weinig klantcontact te hebben. Wel adviseer je regelmatig interne collega's over verzekringsoplossingen. 

  • Je verwerken complexe mutaties op het gebied van (groot)zakelijk verzekeren en zorgt voor de voorbereiden van offertes. Dit team is opgesteld als ‘assistent op afstand’ voor de (interne) risicospecialisten.

  • Een team bestaat uit ongeveer 25 collega’s en richt zich op diverse zakelijke verzekeringen binnen de doelgroepen: mkb, grootzakelijke, food & agri klanten.
  • Deze opdracht biedt je de kans om meer te leren over inkomensverzekeringen en schadebehandeling. Het werk past goed bij je als je nauwkeurig werkt en handig bent met Excel. 

  • Je gaat aan de slag op de afdeling Inkomen en bent het aanspreektpunt voor collega’s ten aanzien van schadeberekeningen door arbeidsongeschiktheid. Je verzorgt onder andere de administratieve van schadeclaims op de inkomensverzekeringen. Denk hierbij aan de opmaak en verwerking van de maandelijkse schadeberekeningen en controle van gegevens.

  • Cumela is de brancheorganisatie voor groen, grond en infra. Cumela telt ruim 3000 aangesloten bedrijven door Nederland. 
  • Je neemt jouw kennis en ervaring als claimbehandelaar mee in de behandeling van de dossiers, maar ook in de processen van het bedrijf. Er liggen veel kansen bij team Inkomen, waar jij deel van gaat uitmaken. Je krijgt alle ruimte om mee te denken over verbeteringen van deze processen en andere mogelijkheden. 

  • Jij bent het aanspreekpunt voor werkgevers en tussenpersonen in complexe vraagstukken. Je bent verantwoordelijk voor de beoordeling van nieuwe en bestaande claims, als ook co-financieringsverzoeken voor interventies bij langdurig ziekteverzuim. Je voert schadelast analyses uit en voert de juiste acties uit om dit in goede banen te leiden. Daarnaast fungeer jij als vraagbaak voor jouw junior collega’s.

  • Team inkomen bestaat uit 1 teamleider, 3 claimbehandelaars, 2 acceptanten en 4 ondersteunende medewerkers. Er heerst een informele, professionele en ondernemende werksfeer.

Het aanbod aan opdrachten wisselt per dag. Niet altijd komen de opdrachten op onze website. Dus zie je even geen (passende) opdracht voor jou? Neem dan contact met ons op!

We maken alvast kennis, beoordelen of Rochewood bij je past en andersom. We bespreken van de belangrijkste zaken zodat we snel kunnen schakelen als er wel een passende opdracht binnenkomt.

Open sollicitatie

Via Rochewood werk je gedetacheerd bij een opdrachtgever, maar zijn wij er als werkgever voor jou. Wij luisteren, adviseren en zoeken naar de ideale combinatie van afwisseling en zekerheid. Jij kunt vertrouwen op goede arbeidsvoorwaarden en contractuele zekerheid waar dat kan.

Werken bij Rochewood
  • Werk je bij Rochewood dan werk je feitelijk bij hele andere organisaties. Je wordt namelijk gedetacheerd bij onze opdrachtgevers. Zij stellen tijdelijke opdrachten beschikbaar waar jouw hulp goed van pas komt. Waar je ook werkt, je blijft altijd onze collega. Je kunt dus volop ervaringen opdoen, andere omgevingen ontdekken én vertrouwen op één stabiele werkgever.

  • Als jij een sterke voorkeur hebt om bij een bepaalde opdrachtgever te werken en je past bij de opdracht, dan gaan we daar als eerste mee aan de slag. Wij stellen je voor aan de opdrachtgever. Word je uitgenodigd, dan volgt er een gesprek met de opdrachtgever zelf. Gaat dat goed, dan kun je uitkijken naar je eerste opdracht.

  • Dat hangt af van de opdrachtgever waar je voor werkt. Het kan zijn dat je met andere Rochewood collega’s gaat samenwerken. Daarnaast word je vanuit Rochewood persoonlijk begeleid door je eigen consultant. Hij of zij is contactpersoon voor jou en de opdrachtgever waar je werkt. Geregeld hebben jullie met elkaar contact. Bijvoorbeeld over jouw opdracht, hoe het met je gaat en wat je ambities zijn. 

  • Als binnendienstmedewerker verzekeren en inkomen ben je sterk in het organiseren en monitoren van werk. Je werkt gestructureerd en  weet daarbij zelfstandig je dagelijkse doelstellingen te realiseren. Je hebt een proactieve houding binnen je team en daarbuiten. Ook weet je je goed in te leven in de vraag van je colleag's, je kan uitleggen wat wel en niet mogelijk is en weet samen tot een oplossing te komen. Dit vraagt goede communicatieve vaardigheden en inlevingsvermogen.

    Je hoeft nog niet ervaren te zijn in beide segmenten, enige kennis van (zakelijke) schade of inkomensverzekeringen is genoeg. Afhankelijk van jouw voorkeuren of ambities bepalen we samen welke opdracht goed bij jou past.

Een werkgever die goed meedenkt en de uitdaging niet uit de weg gaat om elke keer weer samen op zoek te gaan naar een passende opdracht.

Arjan

Bekijk meer reviews
  • Contract Contract voor (on)bepaalde tijd
  • Salaris €2500-3500 (36 uur)
  • Bonus €1500 extra per 600 gewerkte uren
  • Reiskostenvergoeding Onbegrensd €0,21 p/km (auto), NS Businesscard (ov), Leasefiets
  • Vakantie 22,5 dagen + 8,33% vakantiegeld + vakantiedagen bijkopen of verkopen
  • Pensioen en verzekering PensioenPlus via StiPP + Collectiviteitskorting op zorg- en schadeverzekeringen
  • Vakopleidingen Toegang tot onze vakopleidingen, Wft-inkomen
  • Wft en inzetbaarheid PA/PE via Hoffelijk Financieel
  • Kennis en vitaliteit Toegang tot onze (online) masterclasses en kennissessies + 50% korting op sportabonnement + deelname aan a.s.r. Vitality
  • Thuiswerken €2,15 per dag thuiswerkvergoeding + volledig ergonomische thuiswerkplek via Coolblue
  • Diploma Mbo, Hbo
  • Vakdiploma's Wft-basis, Wft-schade particulier, Wft-schade zakelijk
  • Kennis en ervaring Werkervaring met (zakelijke) schade of inkomensverzekeringen in een administratieve omgeving
  • Beschikbaarheid 32 of 36 uur
  • Solliciteren is zo gepiept. We vragen geen motivatiebrief van je, maar zijn wel benieuwd naar jouw cv en antwoorden op onze drie sollicitatievragen. Binnen vijf werkdagen krijg je van ons een persoonlijke reactie. In het beste geval maken we telefonisch kennis met elkaar en plannen we een sollicitatiegesprek in. Minder positief? Ook dan krijg je van ons een reactie met onderbouwing. Waar mogelijk kijken we samen met jou of andere vacatures bij je passen.

  • Het eerste gesprek voer je met onze recruiter Marrianne. Je bent hiervoor van harte welkom op ons kantoor in Harderwijk of we plannen een online afspraak in via Microsoft Teams. Het eerste gesprek gaat over wie jij bent. We praten samen over jouw ervaringen en ambities, en beoordelen of Rochewood bij jou past en andersom. Na dit gesprek voeren we aanvullend referentieonderzoek uit.

  • Zien we de samenwerking zitten, dan kun je een passend en uitgebreid arbeidsvoorwaardenvoorstel verwachten. Zijn we het daarover eens, dan bouwen we jouw eigen Rochewood cv en presenteren we je aan onze opdrachtgevers. Jij weet altijd precies wie dat zijn. Elk gesprek bereiden we samen voor.

    Het kan zijn dat je jouw contract ofwel tekent voordat je hebt gesproken met opdrachtgevers of daarna en dus al zeker weet wat je gaat doen.

  • Je hebt een belangrijke keuze gemaakt en dat mag best gevierd worden. De ondertekening van jouw contract is dan ook een feestje! Op kantoor ontmoet je meerdere collega’s en word je volledig meegenomen in alles dat je moet weten. Zo kun je vol vertrouwen uitkijken naar je eerste echte werkdag. Veel succes!

Marrianne van den Heuvel
Recruitmentspecialist team Schadeverzekeringen en AOV
t
06 13 49 89 13
e
marrianne@rochewood.nl