Client officer hypotheken bij FlexFront

    • Maarssen
    • Hypotheken
    • €3300-3900 (40 uur)
    • 32, 36 of 40 uur
    • Vaste vacature
    • Mbo


Dit is een vaste vacature bij onze opdrachtgever FlexFront in Maarssen. De vacature is ontstaan vanwege groei en verbreding van de dienstverlening.

Video

De hypotheek is geregeld, op naar de volgende. Herkenbaar voor veel advieskantoren. Maar wat als er onverhoopt iets verandert voor de consument? Zorgvuldig beheer helpt niet alleen consumenten, maar biedt ook nog eens nieuwe commerciële kansen. Iets voor jou?

FlexFront verzorgt de hypothecaire binnendienst voor een groot aantal grote en kleinere advieskantoren in Nederland. FlexFront Full Service is als dienst toegevoegd en biedt ondersteuning in klantbeheer. Als client officer kom je in actie nadat de hypotheek succesvol is gepasseerd.

Het werk dat je doet

  • Namens de klant onderhoud jij het contact met consumenten gedurende de looptijd van de hypotheek.

  • Je onderzoekt hoe het aanvraagproces is ervaren en plant periodiek telefonische updategesprekken. Hierin bespreek je de financiële situatie van de klant voor zover relevant is voor de hypotheek.

  • Je bespreekt belangrijke veranderingen, zoals verhuizing, verandering in inkomen, verbouwingen, rentestand of vrijgekomen vermogen waarmee men extra wil aflossen.

  • Aan de hand van zo’n updategesprek plan je, als de situatie er om vraagt, een adviesgesprek met de adviseur. Dit gesprek bereid je tot in de puntjes voor. Zo ervaart zowel de consument als de adviseur betrokkenheid en persoonlijke aandacht.

  • Klantbeleving is de kern van je werk. Je houdt een oogje in het zeil op de financiële situatie en je bouwt een relevante database van consumenten op.

  • Je helpt FlexFront meebouwen aan een gloednieuwe dienst. Daardoor is er volop ruimte voor jouw goede ideeën en eigen initiatief.
  • Je bent goed in het onderhouden van relaties. Je weet je als geen ander in een situatie in te leven en stelt daardoor de juiste vragen. Je bent je ervan bewust dat tijdig signaleren en meedenken belangrijk is.

  • FlexFront Full Service vormt samen met Compleet Dossier Service de hypothecaire binnendienst van FlexFront. Meer dan 20 collega’s ontzorgen advieskantoren in het administratief en commercieel beheer. Het gehele team wordt geleid door Bianca en bestaat voornamelijk uit vrouwen. Ook buiten werk weet men elkaar te vinden voor leuke uitjes.

  • Omdat FlexFront Full Service nog moet groeien combineer je jouw werk met het werk in team Compleet Dossier Service. Lekker afwisselend! Zo krijg je ervaring in het proces voor én na het passeren van de hypotheek. Blijft het aantal klanten groeien, dan kun je jezelf op termijn volledig specialiseren in klantbeheer.

Sinds 1997 is FlexFront als serviceprovider actief in de hypothekenwereld. FlexFront is ook in 2022, voor het zevende jaar op rij, uitgeroepen tot beste serviceprovider van Nederland. Dat kan alleen door de beste dienstverlening te bieden en te blijven innoveren. Voor zo’n 1200 advieskantoren en adviseurs is FlexFront een betrokken partner en echte hypothecair kennisexpert. FlexFront is samen met BCMGlobal onderdeel van Link Group.

Werken bij FlexFront

Mireille is via Rochewood als binnendienstmedewerker begonnen bij FlexFront. Hoe ervaart ze haar nieuwe baan? Let's talk!

Lees verhaal
FlexFront - Mireille (kleurblok met afbeelding vacature)
  • Contract Jaarcontract
  • Salaris €3300-3900 (40 uur)
  • Reiskostenvergoeding €0,19 p/km tot 90 kilometer per dag
  • Vakantie 25 vakantiedagen + 8% vakantiegeld + vakantiedagen bijkopen
  • Pensioen en verzekering Pensioenregeling zonder eigen bijdrage
  • Wft en inzetbaarheid PA/PE abonnement
  • Thuiswerken Thuiswerken
  • Diploma Mbo
  • Vakdiploma's Wft-hypothecair krediet
  • Kennis en ervaring Werkervaring op een (commerciële) binnendienst bij een verzekeraar, tussenpersoon, serviceprovider of geldverstrekker
  • Beschikbaarheid 32, 36 of 40 uur
  • Solliciteren is zo gepiept. We vragen geen motivatiebrief van je, maar zijn wel benieuwd naar jouw cv en antwoorden op onze drie sollicitatievragen. Jouw sollicitatie komt alleen bij Rochewood terecht. Binnen vijf werkdagen krijg je van ons een persoonlijke reactie. Positief? Dan maken we alvast telefonisch kennis. Minder positief? Ook dan krijg je van ons een reactie met onderbouwing. Waar mogelijk kijken we samen met jou of andere vacatures bij je passen.

  • Als je solliciteert of als wij jou benaderen op Linkedin, voer je het eerste gesprek met Rochewood. Onze recruiter gaat met je in gesprek over de vacature, jouw drijfveren, motivatie, kennis en ervaringen. Zijn we beiden enthousiast? Dan stellen we je voor aan FlexFront.  
     

  • Door naar de volgende ronde, dan helpen we je met de voorbereiding. Het tweede gesprek voer je met de manager van de afdeling waar je op solliciteert en eventueel een directeur of medewerker. Dit gesprek voer je op kantoor in Maarssen. Het is mogelijk dit gesprek digitaal te voeren. Er is in dit gesprek alle ruimte te ontdekken of jullie goed bij elkaar passen. Daarnaast kun je verwachten dat er vakinhoudelijk het nodige getoetst wordt. Voor sommige functies kan een derde gesprek voor komen.

    Mocht je op enig moment behoefte hebben met Rochewood te overleggen, dan is dit natuurlijk mogelijk.

  • Zien jullie elkaar graag als collega, dan kun je een arbeidsvoorwaardenvoorstel verwachten. Dit voorstel past binnen de voorwaarden genoemd in deze vacature. We hopen dat je niet lang hoeft na te denken en snel kunt starten in je nieuwe baan.

Lennard van den Brink
Managing partner
t
06 12 87 61 72
e
lennard@rochewood.nl