FlexFront

Sinds 1997 is FlexFront als serviceprovider actief in de hypothekenwereld. De afgelopen vier jaar is FlexFront uitgeroepen tot beste serviceprovider van Nederland. Dit jaar gaan ze, mogelijk samen met jou, voor de vijfde Gouden Lotus Award op rij. Dat kan alleen door de beste dienstverlening te bieden en te blijven innoveren. Ze hebben zelfs een geheel eigen app en systeem gebouwd. Voor inmiddels 1200 advieskantoren en adviseurs is FlexFront een betrokken partner en echte hypothecair kennisexpert.

FlexFront is samen met Nationaal Hypotheek Loket en Link Asset Services onderdeel van Link Group. Samen bieden ze complete hypothecaire outsourcing onder één dak.

Bekijk vacatures in dit team

De communicatiedienst van FlexFront is dagelijks het meest in contact met klanten die contact opnemen met FlexFront. En dat gebeurt veel. Vragen over de status van dossiers en aanvragen, vragen over acceptatiecriteria van geldverstrekkers en hulpvragen gericht op het hypotheekproces komen dagelijks langs. Deze afdeling is volop in ontwikkeling en wil zich profileren als hypothecair expertisecentrum. Adviseurs met vragen weten immers veel van hypotheken en bellen niet voor niets. De collega’s van de servicedesk weten alles van geldverstrekkers en hebben indirect een belangrijke rol in de dienstverlening aan consumenten die het liefst zo snel mogelijk een nieuw huis kopen.

Manager: Michiel
Afdelingsgrootte:
4+ collega's

Bekijk vacatures in dit team

De commerciële afdeling beheert de relaties met de samenwerkende advieskantoren en bouwt aan nieuwe relaties met advieskantoren die dat nog niet doen. Ook de (nieuwe) diensten en het eigen systeem en app worden door dit team onder de aandacht gebracht. Waar de Desk accountmanagers veelal vanuit kantoor werken, zijn de Accountmanagers veel op pad. Dat moet ook wel als je met ruim 1200 advieskantoren samenwerkt! Kenmerkend is dat de meeste collega’s een achtergrond hebben als hypotheekadviseur, waardoor ze zich uitstekend kunnen inleven en verplaatsen in deze belangrijke klantgroep. Een handige eigenschap als je vooral beweegt tussen de wensen van je klant en wat er mogelijk is bij de geldverstrekkers.

Manager: Michiel
Afdelingsgrootte: 4+ collega's

Collega - Link - Evelyn

''Dankzij mijn leuke collega’s en de open bedrijfscultuur stap ik elke dag met plezier in de auto. Ik voel me op mijn plek bij FlexFront omdat het een flexibele organisatie is waar meedenken wordt gewaardeerd en men altijd openstaat voor input.''

Bekijk vacatures in dit team

Deze afdeling levert een belangrijke service aan de ruim 1200 verschillende advieskantoren die met FlexFront samenwerken. De voorbespreekdesk zoekt naar oplossingen voor complexe aanvragen of situaties. Bijvoorbeeld vanwege verschillende inkomensbestanddelen, onzekere bestendigheid van inkomen of bijzondere onderpanden. Ze weten precies uit te zoeken wat er mogelijk is bij elke geldverstrekker. Dat kan overigens zijn als een adviseur nog overweegt een aanvraag in te dienen, of als acceptatie deze in eerste instantie heeft afgewezen. Kortom, een aanvraag die op het oog niet te accepteren valt kan dankzij deze collega’s mogelijk toch doorgang vinden.

Manager: Michiel
Afdelingsgrootte: 2 collega's

Collega - Link - Katinka

''Als team zorgen wij ervoor dat de consument zijn droom kan waarmaken en het liefst zo snel mogelijk. De korte lijnen intern bij FlexFront en met onze hypotheekaanbieders maken dit ook mogelijk.''

Bekijk vacatures in dit team

Als advieskantoren zich volledig kunnen richten op advies, dan ervaren consumenten de beste dienstverlening die ze kunnen krijgen. Daarom neemt deze afdeling het administratieve gedeelte rondom advies, volledig uit handen. Een compleet dossier is het eindproduct van hun werk. Dat kan alleen met veel inzet en een bijzonder klantgerichte houding. De collega’s nemen ook het contact over met de consument en speelt een begeleidende rol in het toch nog altijd lastige hypotheekproces.

Het team bestaat in totaal uit 9 collega’s die weer ingedeeld zijn in kleinere teams. Het kan zeker voorkomen dat je weleens wisselt van team. Zo ervaar je verschillende advieskantoren en consumenten en blijf je de afwisseling voelen in je werk. Kenmerkend is de hulpvaardige houding onderling. Je werkt weliswaar vanuit een eigen werkvoorraad, maar bent als team verantwoordelijk voor een goede afsluiting van de dag.

Teamcaptain: Bianca
Afdelingsgrootte: 9+ collega's