Coördinator hypotheken niet-volmacht bij FlexFront

    • Maarssen
    • Hypotheken
    • €2950-3500 (40 uur)
    • 32, 36 of 40 uur
    • Vaste vacature
    • Mbo


Dit is een vaste vacature bij onze opdrachtgever FlexFront in Maarssen. De vacature is ontstaan vanwege het vertrek van een collega.

Video

Op een huis kun je snel verliefd raken, maar een gemiddelde hypotheekaanvraag kan veel meer tijd kosten. Daarom zijn adviseurs, geldverstrekkers én consumenten maar wat blij met het werk dat de collega’s van FlexFront doen. Iets voor jou?

FlexFront is dé partner voor de hypotheekadviseurs in Nederland. Zo verzorgen ze via Compleet Dossier Service de binnendienst voor zowel kleine advieskantoren als grotere ketens, brengen ze consument en adviseur dichter bij elkaar via Full Service en helpen ze advieskantoren door ook geldverstrekkers aan te bieden waar FlexFront geen volmacht heeft.

Het werk dat je doet

  • Als coördinator begeleid je hypotheekaanvragen die advieskantoren uitzetten richting geldverstrekkers waar men geen aanstelling heeft en FlexFront geen volmacht. Jij coördineert de aanvraag en doet de vooracceptatie, maar de uiteindelijke acceptatie verzorgt de geldverstrekker zelf.

  • Je helpt advieskantoren door de acceptatiecriteria en productvoorwaarden van de geldverstrekker goed te kennen. Daarmee help je de adviseur het dossier goed voor te bereiden en aan te leveren.

  • Samen met je collega beheer je tussen de 150 en 175 lopende aanvragen. De actuele doorlooptijd varieert per dossier. Je onderneemt actie als een hypotheekaanvraag niet soepel loopt of de doorlooptijd niet gehaald wordt.

  • Je werk is afwisselend en dynamisch. Zo wissel je geregeld tussen binnenkomende telefonie, het behandelen van e-mails en het voorbereiden van dossiers. Je levert deze zoveel mogelijk in één keer goed aan (first time right) bij de geldverstrekker.

  • Je hebt veel contact met adviseurs en helpt hen met het begrijpen van de acceptatiecriteria en het beleid van de geldverstrekker. Ook als iets niet goed wordt aangeleverd, corrigeer je dit zo vlot als je kunt.
  • Dit werk ga je (heel) leuk vinden als je houdt van organiseren en regelen. Je overziet en beheert immers voor veel advieskantoren, geldverstrekkers en indirect consumenten, een spannend en soms stressvol proces. Je bent daarin echt van waarde. Omdat je daarnaast binnenkomende telefoontjes en e-mails beantwoordt, is het belangrijk dat je goed kunt schakelen tussen werkzaamheden en zelf prioriteert. Soms zal je werk even moeten pauzeren om iets dringenders op dat moment op te pakken. Inhoudelijk moet je net wat meer weten, omdat je alleen contact hebt met adviseurs en geldverstrekkers. Daarom komt werkervaring bij een advieskantoor of geldverstrekker je heel goed van pas.

  • Dit kleinere team bestaat met jou uit twee collega’s, daar waar de totale afdeling meer dan twintig collega’s telt. Zoals gezegd zijn er drie verschillende diensten waar men aan werkt. De afdeling wordt geleid door Bianca (teamleider). Hoewel je aan een eigen werkvoorraad werkt, werkt elk team volgens het principe ‘dag-bij’. Je helpt elkaar dus de taken van de dag af te ronden en de volgende dag goed op te starten.

Sinds 1997 is FlexFront als serviceprovider actief in de hypothekenwereld. FlexFront is ook in 2022, voor het zevende jaar op rij, uitgeroepen tot beste serviceprovider van Nederland. Dat kan alleen door de beste dienstverlening te bieden en te blijven innoveren. Voor zo’n 1200 advieskantoren en adviseurs is FlexFront een betrokken partner en echte hypothecair kennisexpert. FlexFront is samen met BCMGlobal onderdeel van Link Group.

Werken bij FlexFront

Mireille is via Rochewood als binnendienstmedewerker begonnen bij FlexFront. Hoe ervaart ze haar nieuwe baan? Let's talk!

Lees verhaal
Collega - Mireille (Tekst met afbeelding)
  • Contract Jaarcontract
  • Salaris €2950-3500 (40 uur)
  • Reiskostenvergoeding €0,19 p/km tot 90 kilometer per dag
  • Pensioen en verzekering Pensioenregeling zonder eigen bijdrage
  • Wft en inzetbaarheid PA/PE abonnement
  • Thuiswerken Thuiswerken
  • Diploma Mbo
  • Vakdiploma's Wft-basis
  • Kennis en ervaring Werkervaring op een (commerciële) binnendienst bij een verzekeraar, tussenpersoon, serviceprovider of geldverstrekker
  • Beschikbaarheid 32, 36 of 40 uur
  • Solliciteren is zo gepiept. We vragen geen motivatiebrief van je, maar zijn wel benieuwd naar jouw cv en antwoorden op onze drie sollicitatievragen. Jouw sollicitatie komt alleen bij Rochewood terecht. Binnen vijf werkdagen krijg je van ons een persoonlijke reactie. Positief? Dan maken we alvast telefonisch kennis. Minder positief? Ook dan krijg je van ons een reactie met onderbouwing. Waar mogelijk kijken we samen met jou of andere vacatures bij je passen.

  • Als je solliciteert of als wij jou benaderen op Linkedin, voer je het eerste gesprek met Rochewood. Onze recruiter gaat met je in gesprek over de vacature, jouw drijfveren, motivatie, kennis en ervaringen. Zijn we beiden enthousiast? Dan stellen we je voor aan FlexFront.  
     

  • Door naar de volgende ronde, dan helpen we je met de voorbereiding. Het tweede gesprek voer je met de manager van de afdeling waar je op solliciteert en eventueel een directeur of medewerker. Dit gesprek voer je op kantoor in Maarssen. Het is mogelijk dit gesprek digitaal te voeren. Er is in dit gesprek alle ruimte te ontdekken of jullie goed bij elkaar passen. Daarnaast kun je verwachten dat er vakinhoudelijk het nodige getoetst wordt. Voor sommige functies kan een derde gesprek voor komen.

    Mocht je op enig moment behoefte hebben met Rochewood te overleggen, dan is dit natuurlijk mogelijk.

  • Zien jullie elkaar graag als collega, dan kun je een arbeidsvoorwaardenvoorstel verwachten. Dit voorstel past binnen de voorwaarden genoemd in deze vacature. We hopen dat je niet lang hoeft na te denken en snel kunt starten in je nieuwe baan.

Lennard van den Brink
Managing partner
t
06 12 87 61 72
e
lennard@rochewood.nl