Bekijk actueel aanbod

Manager Business Support bij BCMGlobal

    • Maarssen
    • Hypotheken, Change & Technology
    • €4500-6000 (40 uur)
    • 32, 36 of 40 uur
    • Vaste vacature
    • Hbo


Dit is een vaste vacature bij onze opdrachtgever BCMGlobal in Maarssen. De vacature is ontstaan vanwege groei van de afdeling.

Video

BCMGlobal groeit aan alle kanten. En de techniek groeit natuurlijk mee. Daarom zoekt men voor deze gloednieuwe rol een manager die het team Business Support verder opbouwt.

Als manager business support stap je in een omgeving die volledig draait om een hoge mate van service en ondersteuning op alle IT-applicaties die men gebruikt bij BCMGlobal en haar klanten. Het applicatielandschap bestaat uit diverse cloud-based en moderne applicaties, deels in eigen ontwikkeling en beheer maar ook standaard SAAS-pakketten. Het hele landschap van applicaties bij elkaar maakt het mogelijk dat BCMGlobal end-to-end hypothecair beheer kan bieden aan een groeiend aantal klanten. 

Het werk dat je doet
Je geeft leiding aan een team dat incidenten en problemen oplost binnen een organisatie met meer dan 160 collega’s. Ook behandelt het team alle service verzoeken die binnenkomen. Gaat er ergens iets mis, dan is de impact dus direct te merken en ligt de oplossing niet altijd voor de hand. Dat maakt het werk van Business Support ook zo belangrijk. 

Daarnaast werkt het team aan bestendige verbeteringen aan hard- en software waarmee toekomstige problemen voorkomen worden. Denk bijvoorbeeld aan het opschalen van de IT-faciliteiten en (thuis)werkplekken, het uitbreiden of aanpassen van het applicatielandschap en het voorbereiden van de jaarlijkse ISAE-audit. Het team werkt zowel voor interne collega’s als klanten.

Wat je heel goed kunt
Omdat dit team nog niet eerder is versterkt met een manager, valt er qua management veel naar eigen inzicht in te richten. Denk aan het opzetten van een HR-gesprekscyclus die goed past bij de medewerkers en bijdraagt aan het goed functioneren van het team. Je bent daarnaast veel in contact met leveranciers. Inhoudelijke kennis van de gebruikte applicaties, manier van werken en het ITIL-framework is daarom belangrijk. De organisatie als geheel staat nog in de steigers, groeit en verandert. De dynamiek geeft soms groeipijntjes, maar biedt ook kansen als je hard wilt werken en tegen een beetje hectiek kunt.

Het team waarin je werkt
Business Support telt op dit moment 5 collega’s (zowel support als functioneel beheer) en is groeiende. Het team is het afgelopen jaar samengevoegd, daar waar men voorheen apart werkte voor elke business unit. Het is een gemotiveerd en zelfsturend team, maar door de sterke groei is er gekozen het team te versterken met een manager. De support collega's zijn in tweetallen per dagdeel verantwoordelijk voor alle binnenkomende tickets vanuit de gehele organisatie. Jij bent de eerste manager die het team komt versterken. Tot slot rapporteer je rechtstreeks aan de managing director Change & Technology en werk je veel samen met de afdelingen Change, Business Intelligence, HR, Risk & Compliance en Finance.

Voor volledig end-to-end beheer van hypothecaire leningen ben je bij BCMGlobal aan het juiste adres. Van hypotheekacceptatie van woning- en verhuurhypotheken tot (bijzonder) beheer van hypotheken, biedt BCMGlobal hypothecaire outsourcing aan meer dan 20 geldverstrekkers. BCMGlobal is samen met FlexFront onderdeel van Link Group.

Werken bij BCMGlobal
  • Contract Jaarcontract
  • Salaris €4500-6000 (40 uur)
  • Reiskostenvergoeding €0,19 p/km tot 90 kilometer per dag
  • Vakantie 25 vakantiedagen + 8% vakantiegeld + vakantiedagen bijkopen
  • Pensioen en verzekering Pensioenregeling zonder eigen bijdrage
  • Thuiswerken Thuiswerken, Overwerken tegen 125-150% salaris
  • Diploma Hbo
  • Kennis en ervaring Ervaring als Manager Business Support in een vergelijkbare organisatie qua grootte (100-150 collega's), bij voorkeur in de financiële dienstverlening
  • Beschikbaarheid 32, 36 of 40 uur
  • Solliciteren is zo gepiept. We vragen geen motivatiebrief van je, maar zijn wel benieuwd naar jouw cv en antwoorden op onze drie sollicitatievragen. Jouw sollicitatie komt alleen bij Rochewood terecht. Binnen vijf werkdagen krijg je van ons een persoonlijke reactie. Positief? Dan maken we alvast telefonisch kennis. Minder positief? Ook dan krijg je van ons een reactie met onderbouwing. Waar mogelijk kijken we samen met jou of andere vacatures bij je passen.

  • Als je solliciteert of als wij jou benaderen op Linkedin, voer je het eerste gesprek met Rochewood. Onze recruiter gaat met je in gesprek over de vacature, jouw drijfveren, motivatie, kennis en ervaringen. Zijn we beiden enthousiast? Dan stellen we je voor aan BCMGlobal. 

  • Door naar de volgende ronde, dan helpen we je met de voorbereiding. Het tweede gesprek voer je met de manager van de afdeling waar je op solliciteert en eventueel een directeur of medewerker. Dit gesprek voer je op kantoor in Maarssen. Het is mogelijk dit gesprek digitaal te voeren. Er is in dit gesprek alle ruimte te ontdekken of jullie goed bij elkaar passen. Daarnaast kun je verwachten dat er vakinhoudelijk het nodige getoetst wordt. Voor sommige functies kan een derde gesprek voor komen.

    Mocht je op enig moment behoefte hebben met Rochewood te overleggen, dan is dit natuurlijk mogelijk.

  • Zien jullie elkaar graag als collega, dan kun je een arbeidsvoorwaardenvoorstel verwachten. Dit voorstel past binnen de voorwaarden genoemd in deze vacature. We hopen dat je niet lang hoeft na te denken en snel kunt starten in je nieuwe baan.