Bekijk actueel aanbod

Administratief ondersteuner hypotheekacceptatie (BCMGlobal)

    • Maarssen
    • Hypotheken
    • €2300-2800 (40 uur)
    • 28, 32, 36 of 40 uur
    • (On)bepaalde tijd
    • Mbo

Dit is een vaste vacature voor 28, 32, 36 of 40 uur per week bij onze opdrachtgever BCMGlobal. De vacature is een nieuwe rol. 

Video

Overweeg je een stap naar hypotheekacceptatie? Maar is werken als hypotheekacceptant nu nog een stap te ver? Of ben je gewoon heel goed in organiseren en regelen, maar toe aan iets anders? Dan is deze ondersteunende rol het overwegen waard.

Het team hypotheekacceptatie van BCMGlobal verwerkt wekelijks tussen de 500 en 1000 hypotheekaanvragen. Omdat de werkvoorraad zich moeilijk laat voorspellen en snel kan veranderen, is deze nieuwe rol bedacht om het team te helpen met administratie en de dagelijkse werkverdeling.

Het werk dat je doet
Jij bent dus administratief ondersteuner en werkverdeler in één. Een belangrijk resultaat van jouw werk is een team dat tijdens drukkere en rustige periodes het werk goed kan blijven doen en overzicht behoudt. Daarvoor verricht je administratief werk, zoals het opstellen en opschonen van werklijsten en taken, het inboeken van offertes (tussen de 100 en 200 offertes per dag) en het ophalen van gegevens voor de maandrapportages. Daarnaast beheer je de algemene mailbox waar alle aanvragen binnenkomen en verdeel je van daaruit taken onder de beschikbare collega’s.

Wat je heel goed kunt
Dit werk ga je leuk vinden als je houdt van organiseren, regelen en helpen. En natuurlijk (digitaal) administratief werk. Je bent voor veel collega’s de spreekwoordelijke rots in de branding. Om het werk goed te kunnen, werk je nauwkeurig en pak je uit jezelf werk op. Het team verwacht namelijk dat jij het werk dat je samen doet, gemakkelijker kunt maken. Deels doordat je werk uit handen neemt, deels omdat je overzicht creëert door onnodige administratie op te ruimen en werk slim te verdelen. Zie je ergens handige verbeteringen die jou en het team helpen? Ga ervoor! Tot slot is werkervaring in de hypothecaire wereld niet vereist, maar gaat dit je wel helpen de materie en werkzaamheden sneller eigen te maken. 

Het team waarin je werkt
Het team behandelt met zo’n 40 collega’s gemiddeld tussen de 500 en 1000 dossiers per week (eerste akkoord). Ook renteaanbiedingen worden door het team uitgebracht. Het gehele team is opgedeeld in subteams (gemiddeld 15 collega's). Elk gespecialiseerd in een of meerdere geldverstrekkers. Om fluctuatie goed op te vangen is er daarnaast een subteam dat zich flexibel inzet waar piekdrukte is.

Voor volledig end-to-end beheer van hypothecaire leningen ben je bij BCMGlobal aan het juiste adres. Van hypotheekacceptatie van woning- en verhuurhypotheken tot (bijzonder) beheer van hypotheken, biedt BCMGlobal hypothecaire outsourcing aan meer dan 20 geldverstrekkers.

Werken bij BCMGlobal

Marinthe werkt als hypotheekacceptant bij BCMGlobal. Hoe ervaart zij haar baan? Let's talk!

Lees verhaal
Collega - Marinthe (4 kolommen)
  • Contract Jaarcontract
  • Salaris €2300-2800 (40 uur)
  • Reiskostenvergoeding €0,19 p/km tot 90 kilometer per dag
  • Vakantie 25 vakantiedagen + 8% vakantiegeld + vakantiedagen bijkopen
  • Pensioen en verzekering Pensioenregeling zonder eigen bijdrage
  • Vakopleidingen Wft-basis, Wft-hypothecair krediet
  • Wft en inzetbaarheid PA/PE abonnement
  • Thuiswerken Thuiswerken, Overwerken tegen 125-150% salaris
  • Diploma Mbo
  • Kennis en ervaring Ervaring met administratief werk, bij voorkeur gericht op de financiële dienstverlening (geen eis)
  • Beschikbaarheid 28, 32, 36 of 40 uur
  • Solliciteren is zo gepiept. We vragen geen motivatiebrief van je, maar zijn wel benieuwd naar jouw cv en antwoorden op onze drie sollicitatievragen. Jouw sollicitatie komt alleen bij Rochewood terecht. Binnen vijf werkdagen krijg je van ons een persoonlijke reactie. Positief? Dan maken we alvast telefonisch kennis en plannen we het eerste gesprek. Minder positief? Ook dan krijg je van ons een reactie met onderbouwing. Waar mogelijk kijken we samen met jou of andere vacatures bij je passen.

  • Als je solliciteert of als wij jou benaderen op Linkedin, voer je het eerste gesprek met Rochewood. Onze recruiter Arlette gaat met je in gesprek over de vacature, jouw drijfveren, motivatie, kennis en ervaringen. Daarnaast winnen we ten minste 1 referentie in. Gaat dit allemaal goed? Dan stellen we je voor aan BCMGlobal en plannen we het tweede gesprek met jou in. We helpen je ook het gesprek voor te bereiden.

  • Het tweede gesprek voer je met de manager van de afdeling waar je op solliciteert en eventueel een directeur of medewerker. Dit gesprek voer je op kantoor in Maarssen. Het is mogelijk dit gesprek digitaal te voeren. Er is in dit gesprek alle ruimte te ontdekken of jullie goed bij elkaar passen. Daarnaast kun je verwachten dat er vakinhoudelijk het nodige getoetst wordt. Voor sommige functies kan een derde gesprek voorkomen.

    Mocht je op enig moment behoefte hebben met Rochewood te overleggen, dan is dit natuurlijk mogelijk.

  • Zien jullie elkaar graag als collega, dan kun je een arbeidsvoorwaardenvoorstel verwachten. Dit voorstel past binnen de voorwaarden genoemd in deze vacature. We hopen dat je niet lang hoeft na te denken en snel kunt starten in je nieuwe baan.

Arlette Langerak
Recruiter
t
06 22 01 16 08
e
a.langerak@rochewood.nl