Bekijk actueel aanbod

Medewerker business support bij BCMGlobal

    • Maarssen
    • Hypotheken
    • €2600-3200 (40 uur)
    • 32, 36 of 40 uur
    • (On)bepaalde tijd
    • Mbo, Hbo

Dit is een vaste vacature bij onze opdrachtgever BCMGlobal in Maarssen. De vacature is ontstaan vanwege groei van de organisatie.

Video

''Men is blijer met iemand die goed communiceert, dan iemand die technisch ontzettend goed is. Doe je dat niet, dan staan er voor je het weet 50 collega’s aan je bureau.''

Ben jij op je huidige werk degene die altijd vragen krijgt over haperende software, vastlopers en vragen die je veelal kunt beantwoorden met: heb je al opnieuw opgestart? Is dit al volledig je werk en kun je complexere problemen aan of zou je hier juist je werk van willen maken? Dan ben jij de troubleshooter die we zoeken!  

Het werk dat je doet
Als Medewerker business support stap je in een omgeving die (bijna) volledig draait op IT. Dat betekent in dit geval dat er, naast een eigen gebouwde applicatie (Fast), in allerlei verschillende systemen van externe partijen wordt gewerkt. En die systemen werken ook allemaal op een of meerdere manieren met elkaar samen. Gaat er ergens iets mis, dan is de impact dus direct te merken en ligt de oplossing niet snel voor de hand. Dat maakt je werk ook zo belangrijk.

Je werk behelst meer dan alleen het oplossen van ad hoc problemen. Waar mogelijk werk je aan bestendige verbeteringen waardoor toekomstige problemen voorkomen kunnen worden. Naast functioneel beheer zorg je ook voor alle werkplekken en IT-faciliteiten op en buiten kantoor (thuiswerkplekken).

Wat je heel goed kunt
Je bent vooral goed in het oplossen van IT-gerelateerde problemen. Je voelt je dus vooral thuis in een rol waar je veel praktische kennis nodig hebt van applicaties en gebruikte hardware. Echter, je doet dit voor collega’s die de nodige druk hiervan voelen en richting jou kunnen ventileren. Daarom is je communicatief vermogen in deze functie zo belangrijk en daarmee het vermogen stress weg te nemen zonder dat dit je dit zelf overneemt. Daarmee bedoelen we dat je collega’s je kunnen vertrouwen en zelf de rust bewaart in je werk. Je houdt je hoofd koel.

Het team waarin je werkt
Het team is het afgelopen jaren samengevoegd, daar waar men voorheen apart werkte voor elke business unit. De collega's zijn in tweetallen per dagdeel verantwoordelijk voor alle binnenkomende tickets vanuit de gehele organisatie. Zo krijg je vragen mee van alle afdelingen, van acceptatie tot beheer tot de expertisedesk. Al werkende leer je zo de verschillende systemen en werkwijzen kennen.

Voor volledig end-to-end beheer van hypothecaire leningen ben je bij BCMGlobal aan het juiste adres. Van hypotheekacceptatie van woning- en verhuurhypotheken tot (bijzonder) beheer van hypotheken, biedt BCMGlobal hypothecaire outsourcing aan meer dan 20 geldverstrekkers.

Werken bij BCMGlobal
Collega - Remco (Tekst met afbeelding)

Wie kan jou beter vertellen hoe het is te werken bij BCMGlobal en FlexFront dan de mensen die er daadwerkelijk werken? Remco is via Rochewood gestart op de afdeling Business Support. Hoe ervaart hij zijn baan? En aan welke projecten werkt hij zoal? Let's talk!

Lees verhaal
  • Contract Jaarcontract
  • Salaris €2600-3200 (40 uur)
  • Reiskostenvergoeding €0,19 p/km tot 90 kilometer per dag
  • Vakantie 25 vakantiedagen + 8% vakantiegeld + vakantiedagen bijkopen of verkopen
  • Pensioen en verzekering Pensioenregeling zonder eigen bijdrage
  • Thuiswerken Thuiswerken, Overwerken tegen 125-150% salaris
  • Diploma Mbo, Hbo
  • Kennis en ervaring Ervaring in een vergelijkbare rol, bij voorkeur in de financiële dienstverlening
  • Beschikbaarheid 32, 36 of 40 uur
  • Solliciteren is zo gepiept. We vragen geen motivatiebrief van je, maar zijn wel benieuwd naar jouw cv en antwoorden op onze drie sollicitatievragen. Jouw sollicitatie komt alleen bij Rochewood terecht. Binnen vijf werkdagen krijg je van ons een persoonlijke reactie. Positief? Dan maken we alvast telefonisch kennis en plannen we het eerste gesprek. Minder positief? Ook dan krijg je van ons een reactie met onderbouwing. Waar mogelijk kijken we samen met jou of andere vacatures bij je passen.

  • Als je solliciteert of als wij jou benaderen op Linkedin, voer je het eerste gesprek met Rochewood. Onze recruiter Arlette gaat met je in gesprek over de vacature, jouw drijfveren, motivatie, kennis en ervaringen. Daarnaast winnen we ten minste 1 referentie in. Gaat dit allemaal goed? Dan stellen we je voor aan BCMGlobal en plannen we het tweede gesprek met jou in. We helpen je ook het gesprek voor te bereiden.

  • Het tweede gesprek voer je met de manager van de afdeling waar je op solliciteert en eventueel een directeur of medewerker. Dit gesprek voer je op kantoor in Maarssen. Het is mogelijk dit gesprek digitaal te voeren. Er is in dit gesprek alle ruimte te ontdekken of jullie goed bij elkaar passen. Daarnaast kun je verwachten dat er vakinhoudelijk het nodige getoetst wordt. Voor sommige functies kan een derde gesprek voorkomen.

    Mocht je op enig moment behoefte hebben met Rochewood te overleggen, dan is dit natuurlijk mogelijk.

  • Zien jullie elkaar graag als collega, dan kun je een arbeidsvoorwaardenvoorstel verwachten. Dit voorstel past binnen de voorwaarden genoemd in deze vacature. We hopen dat je niet lang hoeft na te denken en snel kunt starten in je nieuwe baan.

Arlette Langerak
Recruiter
t
06 22 01 16 08
e
a.langerak@rochewood.nl