Bekijk actueel aanbod

Client officer hypotheken bij FlexFront

    • Maarssen
    • Hypotheken
    • €3000-3500 (40 uur)
    • 32, 36 of 40 uur
    • (On)bepaalde tijd
    • Mbo

Dit is een vaste vacature bij onze opdrachtgever FlexFront in Maarssen. De vacature is ontstaan vanwege groei van de organisatie.

Video

''Niet alleen het tempo, maar vooral het idee dat je iets complex voor iemand regelt, maakt mensen blij met mijn werk.''

De hypotheek is geregeld, op naar de volgende! Vanwege de drukte herkenbaar voor veel advieskantoren. Maar wat als onverhoopt iets verandert voor de consument? FlexFront heeft een gloednieuwe dienst én functie bedacht om precies deze veranderingen op tijd te zien. Voor de adviseur en consument wel zo fijn!

Het werk dat je doet
FlexFront verzorgt de hypothecaire binnendienst voor een groeiende groep klanten, variërend van kleine onafhankelijke advieskantoren tot een aantal grote ketens in Nederland. Jij komt in actie nadat de hypotheek succesvol is gepasseerd. Namens de klant onderhoud jij het contact met consumenten, houd je een oogje op de financiële situatie, bouw je een relevante database op en regisseer je adviesgesprekken waar nodig. 

De klantbeleving en relatie is de kern van je werk. Je onderzoekt hoe het aanvraagproces is ervaren en plant periodiek updategesprekken. In deze gesprekken bespreek je de financiële situatie voor zover deze relevant is voor de hypotheek. Is bijvoorbeeld de gezinssituatie, het werk of het inkomen veranderd? Gaat dit op termijn gebeuren? Zijn er verhuisplannen of wil men graag profiteren van de lage rente, extra aflossen of de hypotheek wijzigen? Je peilt de gehele situatie en stelt waar nodig een adviesgesprek voor met de adviseur. Je bereidt overigens deze adviesgesprekken tot de puntjes voor. Zo ervaart de consument betrokkenheid en persoonlijk aandacht en help je de adviseur het best mogelijke advies te geven.

Wat je heel goed kunt
Dit werk gaat bij je passen als je het leuk vindt relaties te onderhouden en veel in gesprek te zijn met mensen. Daarbij gaat het ook nog om iets dat complex is en ertoe doet, namelijk de financiële situatie en de hypotheek. Je kunt je goed inleven in allerlei situaties. Dat is belangrijk, want daardoor stel je de juiste vragen. Tegelijkertijd help je meebouwen aan een gloednieuwe dienst, waardoor er volop ruimte is voor goede ideeën en eigen initiatief.

Het team waarin je werkt
FlexFront Full Service is onderdeel van de binnendienst van FlexFront waar ook het team Compleet Dossier Service (momenteel 10 collega’s) deel van maakt. Omdat FlexFront Full Service nog moet groeien, combineer je in deze functie het werk van allebei de afdelingen. Op termijn werk je toe naar een volledige specialisatie op klantbeheer.

Sinds 1997 is FlexFront als serviceprovider actief in de hypothekenwereld. De afgelopen vijf jaar is FlexFront uitgeroepen tot beste serviceprovider van Nederland. Dat kan alleen door de beste dienstverlening te bieden en te blijven innoveren. Voor zo’n 1200 advieskantoren en adviseurs is FlexFront een betrokken partner en echte hypothecair kennisexpert. FlexFront is onderdeel van Link Group.

Werken bij FlexFront
Collega - Mireille (Tekst met afbeelding)

Wie kan jou beter vertellen hoe het is te werken bij FlexFront en BCMGlobal dan de mensen die er daadwerkelijk werken? Mireille is via Rochewood als binnendienstmedewerker begonnen bij FlexFront. Hoe ervaart ze haar nieuwe baan? Let's talk!

Lees verhaal
  • Contract Jaarcontract
  • Salaris €3000-3500 (40 uur)
  • Reiskostenvergoeding €0,19 p/km tot 90 kilometer per dag
  • Vakantie 25 vakantiedagen + 8% vakantiegeld + vakantiedagen bijkopen of verkopen
  • Pensioen en verzekering Pensioenregeling zonder eigen bijdrage
  • Wft en inzetbaarheid PA/PE abonnement
  • Thuiswerken Thuiswerken, Overwerken tegen 125-150% salaris
  • Diploma Mbo
  • Vakdiploma's Wft-basis, Wft-hypothecair krediet
  • Kennis en ervaring Werkervaring op een (commerciële) binnendienst bij een verzekeraar, tussenpersoon, serviceprovider of geldverstrekker
  • Beschikbaarheid 32, 36 of 40 uur
  • Solliciteren is zo gepiept. We vragen geen motivatiebrief van je, maar zijn wel benieuwd naar jouw cv en antwoorden op onze drie sollicitatievragen. Jouw sollicitatie komt alleen bij Rochewood terecht. Binnen vijf werkdagen krijg je van ons een persoonlijke reactie. Positief? Dan maken we alvast telefonisch kennis en plannen we het eerste gesprek. Minder positief? Ook dan krijg je van ons een reactie met onderbouwing. Waar mogelijk kijken we samen met jou of andere vacatures bij je passen.

  • Als je solliciteert of als wij jou benaderen op Linkedin, voer je het eerste gesprek met Rochewood. Onze recruiter Arlette gaat met je in gesprek over de vacature, jouw drijfveren, motivatie, kennis en ervaringen. Daarnaast winnen we ten minste 1 referentie in. Gaat dit allemaal goed? Dan stellen we je voor aan FlexFront en plannen we het tweede gesprek met jou in. We helpen je ook het gesprek voor te bereiden.
     

  • Het tweede gesprek voer je met de manager van de afdeling waar je op solliciteert en eventueel een directeur of medewerker. Dit gesprek voer je op kantoor in Maarssen. Het is mogelijk dit gesprek digitaal te voeren. Er is in dit gesprek alle ruimte te ontdekken of jullie goed bij elkaar passen. Daarnaast kun je verwachten dat er vakinhoudelijk het nodige getoetst wordt. Voor sommige functies kan een derde gesprek voorkomen.

    Mocht je op enig moment behoefte hebben met Rochewood te overleggen, dan is dit natuurlijk mogelijk.

  • Zien jullie elkaar graag als collega, dan kun je een arbeidsvoorwaardenvoorstel verwachten. Dit voorstel past binnen de voorwaarden genoemd in deze vacature. We hopen dat je niet lang hoeft na te denken en snel kunt starten in je nieuwe baan.

Arlette Langerak
Recruiter
t
06 22 01 16 08
e
a.langerak@rochewood.nl