Medewerker business support bij Nationaal Hypotheek Loket

    • Nieuwegein
    • Hypotheken
    • €2600-3200 (40 uur)
    • 32, 36 of 40 uur
    • (On)bepaalde tijd
    • Mbo, Hbo

Ben jij op je huidige werk degene die altijd vragen krijgt over haperende software, vastlopers en vragen die je veelal kunt beantwoorden met: heb je al opnieuw opgestart? Is dit al volledig je werk en kun je complexere problemen aan of zou je hier juist je werk van willen maken? Dan ben jij de troubleshooter die we zoeken!  

Nationaal Hypotheek Loket komt voort uit de groeiende vraag vanuit geldverstrekkers om het complexe acceptatieproces te outsourcen aan experts die daar heel goed in zijn. Dat is precies wat je hier vindt. Hypotheekexperts die alles weten van de inmiddels 13 geldverstrekkers (volmacht) waarmee wordt samengewerkt. Namens geldverstrekkers worden rente-aanbiedingen uitgebracht en akkoord gegeven op hypotheekaanvragen. Nationaal Hypotheek Loket onderscheidt zich in deze markt dankzij expertise en de hoge kwaliteit van dienstverlening. Dat kan alleen als je de beste hypotheekacceptanten in huis hebt.

Nationaal Hypotheek Loket is samen met FlexFront en Link Asset Services onderdeel van Link Group. Samen bieden ze complete hypothecaire outsourcing onder één dak.

Meer over NHL
  • Als Medewerker business support stap je in een omgeving die (bijna) volledig draait op IT. Dat betekent in dit geval dat er, naast een eigen gebouwde applicatie (Fast), in allerlei verschillende systemen van externe partijen wordt gewerkt. En die systemen werken ook allemaal op een of meerdere manieren met elkaar samen. Gaat er ergens iets mis, dan is de impact dus direct te merken en ligt de oplossing niet snel voor de hand. Dat maakt je werk ook zo belangrijk.

    Je werk behelst meer dan alleen het oplossen van ad hoc problemen. Waar mogelijk werk je aan bestendige verbeteringen waardoor toekomstige problemen voorkomen kunnen worden. Naast functioneel beheer zorg je ook voor alle werkplekken en IT-faciliteiten buiten kantoor. In dat kader vind je extra uitdaging in de aankomende verhuizing van Nieuwegein en Amersfoort (huidige kantoren) naar een gedeeld kantoor in Maarssen.

  • Je bent vooral goed in het oplossen van IT-gerelateerde problemen. Je voelt je dus vooral thuis in een rol waar je veel praktische kennis nodig hebt van applicaties en gebruikte hardware. Echter, je doet dit voor collega’s die de nodige druk hiervan voelen en richting jou kunnen ventileren. Daarom is je communicatief vermogen in deze functie zo belangrijk en daarmee het vermogen stress weg te nemen zonder dat dit je dit zelf overneemt. Daarmee bedoelen we dat je collega’s je kunnen vertrouwen en zelf de rust bewaart in je werk. Je houdt je hoofd koel.

  • Momenteel moet het team zich nog verder ontwikkelen naar één goed samenwerkend geheel, omdat verschillende collega’s van verschillende labels dit werk nog veelal los van elkaar doen. Na de verhuizing zal het gehele team op een locatie samenwerken. De verhuizing betekent dat het aantal schakeltjes dat perfect op elkaar aan moet sluiten ook flink zal toenemen en daarmee meer uitdaging voor jou.

Link Group heeft ambitie! Er staat dit jaar een hoop op de planning waar je een rol in gaat hebben:

  • Integratie met Link Group IT-platformen.
  • Verhuizing naar het nieuwe kantoor in Maarssen.
  • Vervanging van het workflow management systeem.
  • Implementatie van een nieuw Business Support servicing systeem.
  • Contract 7 maanden contract
  • Salaris €2600-3200 (40 uur)
  • Mobiliteit Reiskostenvergoeding tot €300 per maand
  • Vakantiedagen 25 vakantiedagen + 8% vakantiegeld
  • Pensioen Lijfrenteregeling vanaf tweede contract
  • Vrije keuze Thuiswerken, Overwerken tegen 125-150% salaris
  • Diploma Mbo, Hbo
  • Kennis en ervaring Ervaring in een vergelijkbare rol, bij voorkeur in de financiële dienstverlening
  • Beschikbaarheid 32, 36 of 40 uur

Ben je enthousiast geworden? Solliciteer dan op deze vacature! Via de sollicitatiebutton kun jij eenvoudig solliciteren met jouw cv. Aan motivatiebrieven doen we niet meer, maar we zijn wel benieuwd naar jouw antwoorden op onze motivatievragen. Veel succes!

Arlette Langerak
Recruiter
t
06 22 01 16 08
e
a.langerak@rochewood.nl