Administratief medewerker zakelijke verzekeringen

    • Apeldoorn
    • Verzekeringen
    • €2600 - 3000 (36 uur)
    • 32 of 36 uur
    • Project
    • Mbo, Hbo

Wij willen jou in ons team! In deze vacature lees je wat je van ons als werkgever kunt verwachten, vind je voorbeelden van de diverse opdrachten die je kunt gaan doen en ontdek je waarom detachering bij jou past. Verken verder vooral de website voor meer informatie. Veel succes met solliciteren!

Wij bouwen aan carrières in de financiële dienstverlening. Steeds meer mensen kiezen ervoor dat samen met ons te doen. Juist als je wilt werken aan je persoonlijke ontwikkeling. Jij krijgt de kans nieuwe ervaringen op te doen, je kennis en netwerk flink uit te bereiden en te ontdekken welk specialisme het best bij je past. Bovendien voelt elke opdracht als een nieuwe baan. Zo blijf je uitgedaagd! Terwijl je uitblinkt bij onze opdrachtgevers profiteer je van goed werkgeverschap, zoals personaliseerbare arbeidsvoorwaarden, gerichte begeleiding en toegang tot vakopleidingen waar je echt wat aan hebt.

Ontdek Rochewood
  • Context
    Rabobank heeft enkele jaren geleden de gehele administratieve backoffice gericht op zakelijk verzekeren, onder te brengen in twee centrale teams, genaamd het Centrale Ondersteuningsteam Verzekeren (COV). Een in Apeldoorn en een in Eindhoven. Deze teams ondersteunen de risicospecialisten die vanuit lokale Rabobankkantoren zakelijke klanten adviseren over risicomanagement en verzekeringen. Collega’s van Rochewood hebben toen geholpen de afdeling op te zetten en ook nu werken er nog meerdere collega’s bij het COV.

    Werkzaamheden
    Op dit moment zijn dat collega’s Natascha, Nicole en Pauline in Eindhoven en Quincy, Ben, Judith en Karin in Apeldoorn. Net als hen analyseer je dagelijks jaarcijfers en bedrijfsinformatie en duik je in verzekeringen, dekkingen, premievoorwaarden en risicorapportages. Je verwerkt alle administratieve veranderingen op polissen, bereidt offertes voor en behandelt binnenkomende aanvragen vanuit de lokale banken. Mist er of klopt er iets niet? Dan bel je natuurlijk even de klant of je collega om dit samen op te lossen. Naast je administratieve en organiserende talent is dus ook je communicatief vermogen onmisbaar.

    Het tempo ligt hoog en de kwaliteitsstandaard nog hoger. Op een dag is er veel informatie te verwerken, veel te leren en er zijn diverse systemen waar je wegwijs in moet raken. Een goed gevoel bij computerwerk is daarom een must. Deze baan past verder ideaal bij je als je een inhoudelijke vervolgstap zoekt richting zakelijk verzekeren, maar een rol op de administratieve backoffice meer waardeert dan commerciëler klantadvies.

    Specialismen

    • Zakelijk verzekeren
    • Lean
  • Context
    Rabobank heeft enkele jaren geleden de gehele administratieve backoffice gericht op zakelijk verzekeren, onder te brengen in twee centrale teams, genaamd het Centrale Ondersteuningsteam Verzekeren (COV). Een in Apeldoorn en een in Eindhoven. Deze teams ondersteunen de risicospecialisten die vanuit lokale Rabobankkantoren zakelijke klanten adviseren over risicomanagement en verzekeringen. Collega’s van Rochewood hebben toen geholpen de afdeling op te zetten en ook nu werken er nog meerdere collega’s bij het COV. 

    Werkzaamheden
    Op dit moment zijn dat collega’s Natascha, Nicole en Pauline in Eindhoven en Quincy, Judith en Karin in Apeldoorn. Net als hen analyseer je dagelijks jaarcijfers en bedrijfsinformatie en duik je in verzekeringen, dekkingen, premievoorwaarden en risicorapportages. Je verwerkt alle administratieve veranderingen op polissen, bereidt offertes voor en behandelt binnenkomende aanvragen vanuit de lokale banken. Mist er of klopt er iets niet? Dan bel je natuurlijk even de klant of je collega om dit samen op te lossen. Naast je administratieve en organiserende talent is dus ook je communicatief vermogen onmisbaar.

    Het tempo ligt hoog en de kwaliteitsstandaard nog hoger. Op een dag is er veel informatie te verwerken, veel te leren en er zijn diverse systemen waar je wegwijs in moet raken. Een goed gevoel bij computerwerk is daarom een must. Deze baan past verder ideaal bij je als je een inhoudelijke vervolgstap zoekt richting zakelijk verzekeren, maar een rol op de administratieve backoffice meer waardeert dan commerciëler klantadvies.

    Specialismen

    • Zakelijk verzekeren
    • Lean

Wij bieden een stevig fundament en hebben een uitgebreid netwerk opgebouwd aan opdrachtgevers waar jij kunt werken. Zo combineer je de voordelen van één werkgever met afwisseling en krijg je alle ruimte vooral te doen waar je goed in bent.

Meer over detachering
Widget - Detachering 1 (blauw/grijs)
Verhalen - Binnendienstmedewerker 1 (blauw/grijs)

Met succesvolle opdrachten bij Achmea, Rabobank en Univé weet ze alles over detachering. Wat vraagt detachering van je? En wat krijg je ervoor terug? Judith vertelt het je!

Lees haar verhaal
  • Contract Jaarcontract
  • Salaris €2600 - 3000 (36 uur)
  • Prestatiebeloning €1000 extra per 600 gewerkte uren
  • Mobiliteit Onbegrensd €0,19 p/km (auto), NS Businesscard (ov), Leasefiets
  • Vakantiedagen 25 vakantiedagen + 8% vakantiegeld
  • Pensioen PensioenPlus via StiPP
  • Opleidingsbudget Jaarlijks tot €500 vrij te besteden voor jouw duurzame inzetbaarheid
  • PA/PE en register certificering PA/PE via Hoffelijk Financieel
  • Evenementen en kennissessies Jaarlijks evenementen en kennissessies met collega's
  • Vrije keuze 20% extra prestatiebeloning als je het besteedt aan opleidingen, Prestatiebeloning schenken aan een goed doel naar keuze, 26 weken geen pensioen opbouwen tegen 5% extra salaris, Vakantiedagen bijkopen of inruilen tegen 2% salaris, Overnachtingen vergoed als je minder wilt reizen, Bedrijfsfitness: sport 50% goedkoper!, Collectiviteitskorting op verzekeringen
  • Diploma Mbo, Hbo
  • Vakdiploma's Wft-basis, Wft-schade particulier, Wft-schade zakelijk
  • Kennis en ervaring Werkervaring als Binnendienstmedewerker of Adviseur met het specialisme zakelijke schadeverzekeringen opgedaan bij een bank, tussenpersoon of verzekeraar
  • Beschikbaarheid 32 of 36 uur

Ben je enthousiast geworden? Solliciteer dan op deze vacature! Via de sollicitatiebutton kun jij eenvoudig solliciteren met jouw cv. Aan motivatiebrieven doen we niet meer, maar we zijn wel benieuwd naar jouw antwoorden op onze motivatievragen. Veel succes!

Antoinet Tichelaar
Recruiter
t
06 13 72 02 13
e
a.tichelaar@rochewood.nl