Bekijk actueel aanbod

Medewerker servicedesk hypotheken

    • Hypotheken
    • €2300-2800
    • 32-40 uur
    • (On)bepaalde tijd
    • Hbo

Toe aan meer uitdaging en spreekt de hypotheekwereld jou aan? Van heel FlexFront het meest in contact zijn met de klanten? Dan is de communicatiedienst iets voor jou!

Sinds 1997 is FlexFront als serviceprovider actief in de hypothekenwereld. Sindsdien is het team net als de dienstverlening flink uitgebreid. Van overleggen welke geldverstrekker het best past bij de klant tot het volledig uitbesteden van hypotheekadministratie. Er is inmiddels zelfs een geheel eigen systeem en app gebouwd. Voor ruim 1600 advieskantoren is FlexFront een betrokken partner en echte kennisexpert als het gaat om hypotheken.

FlexFront is samen met Nationaal Hypotheek Loket en Link Asset Services onderdeel van Link Group. Samen bieden ze complete hypothecaire outsourcing onder één dak.

Meer over FlexFront
  • Als Medewerker servicedesk hypotheken ben je binnen FlexFront degene die het meest de klanten spreekt. Medewerkers van geldverstrekkers, consumenten die een huis willen kopen, adviseurs van tussenpersonen. Zelfs adviseurs die nog geen klant zijn. Jouw werk is bepalend en bijzonder belangrijk voor de gehele organisatie! 

    Wat je doet, doe je verdeeld in blokken. Dat geeft de nodige afwisseling. Het ene blok spreek je klanten die bellen, opgevolgd door een blok mailbox om daarna nog een blok chat/WhatsApp mee te pakken. Tot slot heb je ook nog de verdiepingsblokken waarin je werkt aan je (product)kennis of klantonderzoek uitvoert. Je moet namelijk een hoop weten om aan tevreden klanten te komen. Je helpt klanten vooral met vragen over de voorwaarden van geldverstrekkers (dat zijn er 77 per geldverstrekker), de systemen van FlexFront of de lopende hypotheekaanvragen die net even een zetje van jou (lees: je collega’s aanjagen) kunnen gebruiken. 

    Resultaat is een logisch gevolg van een tevreden klant. Het commerciële aspect van je werk zit dus vooral in heel goed relatiebeheer. Daar komen de leads uit voort waar je collega’s van Desk Accountmanagement wel raad mee weten (trouwens een mooie vervolgstap in de toekomst). Weten wat je te bieden hebt, wat kan en niet kan, je tijd nemen voor het enige juiste antwoord en altijd een luisterend oor zijn voor je klant, hoort daar allemaal bij.

  • Veel contact met klanten moet je echt liggen. Hier heb je al ervaring mee. Extraverte eigenschappen, zoals communicatief gemak, eenvoudig een klik maken en vlot kunnen wisselen van tussen gesprekken, passen het best bij dit werk. Inhoudelijk mag je nog veel leren over hypotheken. Daar moet je dan wel heel leergierig (en best een beetje streberig) voor zijn. Een probleemoplossende instelling is onmisbaar. Weet je het niet direct? Dan zoek je uit je zelf tot de bodem uit. Een zelfstandige houding gaat je echt helpen in deze rol en in je toekomst bij FlexFront.

  • Als onderdeel van de communicatiedienst van FlexFront, zijn de collega’s van de servicedesk het meest in contact met de klanten. Er werken momenteel 4 collega’s op de servicedesk. Omdat FlexFront op alle fronten hard groeit, zijn er veel plannen waar jij heel belangrijk voor bent. Met name het verder ontwikkelen van inhoudelijke expertise van het team en het onder de aandacht brengen van bestaande en nieuwe diensten staat hoog op de agenda.

Collega - Link - Evelyn

''Dankzij mijn leuke collega’s en de open bedrijfscultuur stap ik elke dag met plezier in de auto. Ik voel me op mijn plek bij FlexFront omdat het een flexibele organisatie is waar meedenken wordt gewaardeerd en men altijd openstaat voor input.''

Evelyn - Desk accountmanager hypotheken

  • Contract Jaarcontract
  • Salaris €2300-2800
  • Mobiliteit Reiskostenvergoeding €0,19 p/km tot 90 kilometer per dag
  • Vakantiedagen 25 vakantiedagen + 8% vakantiegeld
  • Pensioen Lijfrenteregeling vanaf tweede contract
  • Opleidingsbudget Wft-hypothecair krediet
  • PA/PE en register certificering PA/PE abonnement
  • Vrije keuze Overwerken tegen 125-150% salaris
  • Diploma Hbo
  • Vakdiploma's Wft-basis
  • Kennis en ervaring Werkervaring in een soortgelijke functie bij een verzekeraar, tussenpersoon, serviceprovider of geldverstrekker
  • Beschikbaarheid 32-40 uur

Ben je enthousiast geworden? Solliciteer dan op deze vacature! Via de sollicitatiebutton kun jij eenvoudig solliciteren met jouw cv. Aan motivatiebrieven doen we niet meer, maar we zijn wel benieuwd naar jouw antwoorden op onze motivatievragen. Veel succes!

Rick Riegen
Online recruitment marketeer
t
06 12 87 38 70
e
r.riegen@rochewood.nl