Bekijk actueel aanbod

Starter bijzonder beheer

    • Utrecht
    • Banking
    • 32-36 uur
    • Detachering
    • Mbo

Geknipt voor de baan. Manon is het! Maar vanaf 22 oktober zoeken wij voor 4 maanden iemand om haar werk minstens zo goed te doen. Ben jij geknipt voor een baan als Starter bijzonder beheer in Utrecht?

Jij als Starter bijzonder beheer

Hebt een bijzonder veelzijdige baan. Laten we beginnen met je belangrijkste verantwoordelijkheid: de agenda’s van je collega’s. Specifiek het beheren van de agenda’s van klantbezoekers die hypotheekklanten bezoeken met een betalingsachterstand van 6 maanden of langer. Jij zorgt ervoor dat deze afspraken gemaakt worden en in goede banen worden geleid.

Denker en doener in een
Om dit goed te kunnen, bewaar je het overzicht over alles wat er gebeurt op de afdeling Bijzonder Beheer. Je bent de regelaar. De denker en doener in een. Je pikt signalen op die anderen niet zien en doet er iets mee waar iedereen wat aan heeft. Dynamiek is je daarvoor niet vreemd, omdat je zeker snel moet kunnen schakelen. Er komt geregeld iets tussendoor dat prioriteit krijgt over wat je aan het doen was. 

Rechterhand van de manager
Naast deze werkzaamheden ben je ook de rechterhand van de manager. Voor wat? Je organiseert evenementen, lunches en de persoonsuitjes. Daarnaast werk je de afdelingsdashboards bij zodat alle info over lopende zaken en klantafspraken actueel blijft. Die informatie moet je nog wel verzamelen voordat ze in een dashboard verschijnen. Bijvoorbeeld vanuit Excel-overzichten die je uitdraait.

Wie gaat je inwerken?
Om dit allemaal in de vingers te krijgen gaat Manon je overigens hoogstpersoonlijk zelf inwerken. Wil je van tevoren toch nog wat meer weten over deze vacature? Dan brengen wij je met haar in contact om het werken als Starter bijzonder beheer te bespreken. Ideaal toch?

Zoals gezegd ga je vanaf 22 oktober voor 4 maanden aan de slag om Manon tijdelijk te vervangen in haar werk bij Volksbank in Utrecht. Haar werkplek wordt tijdelijk die van jou.

Je werkt op de afdeling Bijzonder beheer waar hypotheekklanten worden begeleid met een betalingsachterstand. Daarbij staat de behartiging van de klant voorop. Zo worden de continuïteitskansen en financieringsmogelijkheden in samenwerking met de klant beoordeeld.  Aan de hand van deze beoordeling wordt bepaald of de betalingsachterstanden op termijn in te halen zijn. Is dit niet het geval dan is het de taak van de afdeling om de strop voor de bank en de klant zo klein mogelijk te houden.

Blog: Geknipt voor de baan

Benieuwd hoe Manon als kapster de overstap heeft gemaakt naar een baan als Planner bijzonder beheer?

Lees verder
  • Contract Projectcontract
  • Salaris €1600-1900 (36 uur)
  • Meevallers €1000 per 600 gewerkte uren
  • Reiskosten Onbegrensde reiskostenvergoeding, NS-Businesscard
  • Extra's Thuiswerkdagen
  • Vakantiedagen 22,5 dagen
  • Pensioen PensioenPlus via StiPP
  • Opleidingsbudget Wft Basis
  • Permanent actueel Via Hoffelijk Financieel
  • Evenementen en kennissessies Jaarlijks evenementen en kennissessies met collega's
  • Diploma Mbo
  • Vakdiploma's Wft Basis
  • Kennis en ervaring Vooral motivatie om een mooie eerste stap in het bankwezen te zetten en de bereidheid om Wft Basis vooraf te behalen
  • Beschikbaarheid 32-36 uur

Ben je enthousiast geworden? Laat het dan weten! Via de sollicitatiebutton kun jij eenvoudig solliciteren met jouw cv of Linkedin-profiel en een motivatiebrief. We zijn benieuwd naar jouw verhaal.