Bekijk actueel aanbod

Casemanager inzetbaarheid

    • Amsterdam
    • Inkomen
    • Werving & selectie

Focus jij je als Casemanager vooral op wat iemand wél kan? Past werken onder taakdelegatie bij jouw visie op verzuimbegeleiding? En klinkt een uitdagende job in de regio Amsterdam als de juiste stap op dit moment? Dan is dit jouw kans op een nieuwe baan!

Jouw uitdagingen als Casemanager inzetbaarheid

Vacatures Casemanager

zijn gericht op de poortwachtersperiode. De Wet verbetering Poortwachter kent voor jou geen geheimen en jij weet als geen ander hoe je iemand motiveert zijn werkvermogen optimaal te benutten. Daarnaast ben je financieel onderlegd en snap je wat de gevolgen op dit vlak zijn voor jouw opdrachtgevers wanneer iemand verzuimt.

Jij neemt de volledige regie. Dat begint op het moment van instroom en duurt totdat iemand is hersteld, gereïntegreerd of de WIA-aanvraag is ingediend. Centraal hierin staat dus het werkvermogen van een persoon. Wat kan iemand (nog) en hoe wordt dit beïnvloedt door externe factoren.

bevindt zich in een team dat in opbouw is. Samen met je vier collega’s ben jij verantwoordelijk voor de verzuimdossiers van jullie klanten. De organisatie is jong en dus moet met elkaar ontdekt worden wat de meest efficiënte manier van werken is. 

Omdat je actief bent onder taakdelegatie, werk je intensief samen met de arbo- en/of bedrijfsarts. Vanuit jouw rol heb je telefonisch contact met de werkgever, het UWV en de arbeidsdeskundige maar natuurlijk ook met de arbeidsongeschikte zelf.

brengt jou bij een assurantiemakelaar in de regio Amsterdam. In samenwerking met een arbodienstverlener richt een specifiek onderdeel hiervan zich op duurzame inzetbaarheid van werknemers. Als Casemanager inzetbaarheid is het aan jou opdrachtgevers te helpen het verzuim binnen hun organisatie te beheersen, waarbij je focus ligt op werkvermogen.

Omdat hier sprake is van werving en selectie, treed je rechtstreeks bij onze opdrachtgever in dienst. Onze rol hierin is dat we je na een eerste kennismakingsgesprek helpen in de voorbereiding op je sollicitatiegesprek(ken). Daarnaast zorgen we natuurlijk voor taart op jouw eerste werkdag!

  • Een contract voor elf maanden, gevolgd door een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband
  • Een salaris dat past bij jouw ervaring en opleidingsniveau
  • Vaste bonus in de vorm van een dertiende maand
  • Reiskostenvergoeding
  • Pensioenverzekering en korting op diverse verzekeringen
  • Mogelijkheid tot flexibel werken
  • Een betrokken werkgever waar een familiaire cultuur heerst
  • Je bent in bezit van een hbo-diploma
  • Je hebt de opleiding CROV of RCCM succesvol afgerond
  • Je hebt (ten minste) 1 jaar werkervaring als Casemanager
  • Je bent beschikbaar voor 32-40 uur per week
solliciteren bij Rochewood

Wacht niet te lang, want 20 maart sluit deze vacature. Je kunt solliciteren met een cv en motivatiebrief, maar ook met jouw eigen Linkedinprofiel (handig!).  De stappen van sollicitatie naar jouw eerste werkdag zijn meestal als volgt:

  • Makkelijk solliciteren via de sollicitatiebutton
  • Binnen 5 werkdagen een persoonlijke reactie
  • Telefonische kennismaking
  • Face-to-face gesprek met Rochewood
  • Referentieonderzoek
  • Duidelijk arbeidsvoorwaardenvoorstel
  • Tweede en derde gesprek met onze opdrachtgever
  • Getekende arbeidsovereenkomst
  • Jouw eerste werkdag als Casemanager inzetbaarheid en taart van Rochewood
Matthew Last
Accountmanager
t
06 12 87 00 12
e
m.last@rochewood.nl