Bekijk actueel aanbod

Casemanager

Toe aan advies dat verder gaat dan telefonische begeleiding op dossierniveau? Op zoek naar de vrijheid van ondernemerschap met de zekerheid van salaris? Dit is jouw kans! Voor arbodienstverlening die anders is, verder gaat en zich met name richt op wat wél kan, ben je bij deze vaste baan aan het goede adres. Ben jij de inzetbaarheidsdeskundige die onze opdrachtgever zoekt?

Jouw carrière als Casemanager

Vacature Verzuim

Omdat dit een vacature is die wij vervullen via werving en selectie, kom jij als Casemanager direct in dienst bij onze opdrachtgever in Zuid-Holland. Een arbodienstverlener die zijn manier van werken richt op mogelijkheden in plaats van beperkingen. En daarvoor ben jij als specialist inzetbaarheid essentieel!

Samen met jouw collega’s ben je verantwoordelijk voor diverse grote klanten in heel Nederland. Je krijgt een (aantal van deze) klant(en) toegewezen en gaat van daaruit jouw rol vervullen. Daarin wordt rekening gehouden met waar jij woont, want je bent slechts 1-2 dagen op kantoor aanwezig.

Als gezegd gaat jouw advies verder dan telefonische begeleiding op dossierniveau. Jij zoekt en vindt de rode draad rond verzuimvraagstukken. Van daaruit ben jij een adviseur die leidinggevende adviseert op het gebied van inzetbaarheid. Je coacht leidinggevenden telefonisch en via de onlinekanalen, maar bent ook op locatie aanwezig.

Taakdelegatie staat centraal in jouw manier van werken wanneer je wel op dossierniveau actief bent. Je zorgt er hiermee voor dat de bedrijfsarts zich kan richten op hetgeen waarvoor hij is aangesteld. Als inzetbaarheidsdeskundige verken jij de situatie van een verzuimende medewerker en inventariseer je wat iemand nodig heeft om optimaal te werken binnen zijn mogelijkheden. Je helpt hen om van daaruit regie te nemen in het managen van hun gezondheid.

Omdat taakdelegatie een zo belangrijk onderdeel is van jouw werk, heb je wekelijks overleg met je collega die als Medisch adviseur werkzaam is. Samen doorlopen jullie jouw dossiers. Zo blijf jij scherp en gefocust om te werken aan optimale inzetbaarheid.

Je bent flexibel in zowel werktijden als -locatie en dus is goede vastlegging cruciaal. Hiertoe maak je gebruik van onder meer VerzuimSignaal en TriageExpert. Naast natuurlijk jouw uitstekende communicatieve vaardigheden!

De wet- en regelgeving rondom verzuim staat nooit stil en jij dus ook niet. Jezelf ontwikkelen is een vanzelfsprekendheid waarin jouw werkgever graag voorziet. Via regelmatige toetsing, testen en trainingen zorgen jij en je collega’s ervoor dat jullie steeds weer jullie klanten van het beste inzetbaarheidsadvies voorzien.

Arbeidsvoorwaarden (2)
  • Een halfjaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband bij goed presteren
  • Een salaris rond de €3500 bruto per maand op basis van 40 uur
  • Bij goed functioneren een toeslag van 10%, in te zetten voor bijvoorbeeld jouw pensioenopbouw of gewoon als extra salaris
  • Een bonusregeling gericht op de studie van jouw kinderen dan wel als extraatje voor jezelf
  • Een leaseauto die ook privé gebruikt mag worden
  • Een laptop en IPhone die eveneens privé gebruikt mogen worden
  • Vrijheid van verlof, mits jij 85% declarabel bent en klanten jouw inzet met ten minste een 8 beoordelen
  • Regie op jouw loopbaan, wat wil zeggen dat jouw werkgever plannen voor scholing en ontwikkeling van harte aanmoedigt en je daarin graag faciliteert
  • Een werkgever die naar je omziet op de momenten die ertoe doen
  • Beschikbaarheid 24-40
  • Je bent in bezit van de opleiding Casemanagement Regie op Verzuim (CROV) of de Post Bachelor Register Casemanagement (RCCM)
  • Je hebt de opleiding Specialist Taakdelegatie gevolgd, of staat te trappelen om dit op te pakken
  • Je hebt ten minste 3 jaar werkervaring binnen het vakgebied verzuim
  • Je bent beschikbaar voor 24-40 uur per week

Wacht niet te lang, want 29 september sluit deze vacature. Je kunt solliciteren met een cv en motivatiebrief, maar ook met jouw eigen Linkedinprofiel (handig!).  De stappen van sollicitatie naar jouw eerste werkdag zijn meestal als volgt:

  • Makkelijk solliciteren via de sollicitatiebutton
  • Binnen 5 werkdagen een persoonlijke reactie
  • Een eerste telefonische kennismaking
  • Een face-to-face gesprek met Rochewood
  • Een referentieonderzoek
  • Een tweede en derde gesprek met onze opdrachtgever
  • Een getekende arbeidsovereenkomst
  • Jouw eerste werkdag als Casemanager en taart van Rochewood!