Bekijk actueel aanbod

Teammanager acceptatie zakelijke brandverzekeringen

pexels-photo-4292482

Alle seinen staan op groen om de concurrentie in de markt aan te gaan. Als Teammanager voor de afdeling acceptatie zakelijke brandverzekeringen begeleid en coach je jouw team om samen de commerciële doelstellingen te behalen. De organisatie staat startklaar om jou te verwelkomen, het team wacht op jouw expertise. Voel jij je aangesproken?

Jouw werkomgeving in regio Amsterdam

Je komt te werken bij een jonge organisatie met jarenlange ervaring in de verzekeringswereld. Er is veel aandacht voor ontwikkeling van medewerkers en is er ruimte voor het inbrengen van nieuwe ideeën. Er wordt geïnvesteerd in innovatieve technologische oplossingen en efficiënte methodes in werkwijzen om de bedrijfsvoering te optimaliseren. Dit maakt de organisatie wendbaar en slagvaardig voor de toekomst.

Onze opdrachtgever is een verzekeraar gevestigd in de regio Amsterdam. Op de afdeling acceptatie zakelijke brandverzekeringen werken momenteel 18 gedreven medewerkers die gewend zijn om vanuit een LEAN-werkwijze hun werkzaamheden te verrichten. Doordat de focus van interne bedrijfsvoering naar productontwikkeling en groei wordt verlegd is de behoefte ontstaan aan commerciële slagkracht en resultaat. Dit om uiteindelijk als organisatie het doel te kunnen realiseren: Een top-3 speler binnen schadeverzekeringen.

vuisten

In jouw rol als Teammanager ligt de focus en verantwoordelijkheid op de commerciële doelstellingen en winstgevendheid. Je stuurt een team aan van professionals aan. Zij zijn nu klaar om de volgende stap te zetten en zoeken zij de juiste begeleiding en coaching om ook hun commerciële kwaliteiten tot uiting te laten komen.

Als Teammanager van deze afdeling zal je het grootste gedeelte van jouw tijd bezig zijn met het begeleiden, coachen en faciliteren van de medewerkers. Je zal dan ook precies moeten weten wie je medewerkers zijn en waar jij hen het beste op kunt coachen om hen slagvaardig het commerciële gesprek aan te laten gaan. Het eindresultaat telt! Jouw belangrijkste targets zijn gesteld op de volgende prestatie indicatoren: serviceniveau, klanttevredenheid, kosten, inzet FTE, groei en rendement van de klantportefeuille.

Daarnaast ben jij bezig met het begeleiden van (innovatieve) projecten en heb je een aandeel in het implementeren van processen (beleids- en afdelingsplannen). Er is veel ruimte om zelf jouw ideeën te realiseren, als je deze goed weet te onderbouwen. De rapportages die je betreffende de projecten en de voortgang van je team stelt, schrijf je in het Engels.

Arbeidsvoorwaarden
  • Een jaarcontract met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd
  • Salaris tussen €4300 - €6700 bruto per maand op basis van 40 uur per week
  • Vaste 13e maand
  • Prestatiebonus
  • Middelloon pensioenregeling
  • Opleidingsbudget voor het volgen van (vak-)opleidingen
  • Beschikbaarheid 40
  • Je beschikt minimaal over een hbo-diploma op bachelor niveau
  • Je bent in bezit van Module basis, schade particulier en zakelijk of bent bereid deze in korte tijd te behalen
  • Je hebt (ten minste) 4 jaar werkervaring als leidinggevende in een backoffice omgeving. Bij voorkeur bekend met de zakelijke verzekeringsbranche. Heb jij deze branchekennis nog niet, overtuig ons dan!
  • Je bent beschikbaar voor 40 uur per week
solliciteren bij Rochewood

Wacht niet te lang, want 17 juli sluit deze vacature. Je kunt solliciteren met een cv en motivatiebrief, maar ook met jouw eigen Linkedinprofiel (handig!). De stappen van sollicitatie naar jouw eerste werkdag zijn meestal als volgt: 

  • Makkelijk solliciteren via de sollicitatiebutton
  • Binnen 5 werkdagen een persoonlijke reactie
  • Een eerste telefonische kennismaking
  • Een face-to-face gesprek met Rochewood
  • Een referentieonderzoek
  • Een tweede gesprek met onze opdrachtgever
  • Een assessment (volledige dag)
  • Een duidelijk arbeidsvoorwaardenvoorstel
  • Een getekende arbeidsovereenkomst