Bekijk actueel aanbod

Starter Casemanager verzuim

Vacature hypotheekacceptant
2 foto's

De afkortingen WIA, WGA en ERD zijn jou niet onbekend. Je werkt (misschien al jaren) in een functie gericht op inkomensverzekeringen en wilt een volgende stap in jouw carrière zetten. Wij bieden jou nu de kans om als onervaren Casemanager verzuim deze functie te gaan vervullen. Hoe? Lees snel verder!

Jouw carrière als starter Casemanager verzuim in Apeldoorn, Rotterdam, Utrecht, Tilburg, Amsterdam

Door jouw ervaring als Schadebehandelaar inkomensverzekeringen weet jij als geen ander hoe belangrijk het is empathie te hebben richting de cliënt, scherp te zijn gedurende de onderhandelingen en continu zelf de regie te houden gedurende het proces. Deze kennis en ervaring helpen jou om in korte tijd de functie van Casemanager verzuim eigen te maken.

Je komt bij Rochewood in dienst en vervult verschillende opdrachten als Casemanager verzuim bij verzekeraars en expertise bureaus. Opdrachten duren gemiddeld 6 tot 9 maanden en dus zal je vaak van werkplek en opdrachtgever wisselen.

Het werken als Casemanager verzuim in de detachering moet bij jou en bij jouw situatie passen. Zo reis je over het algemeen net even wat verder voor je opdrachten dan iemand in vaste dienst en heb je iedere keer weer te maken met nieuwe werkomgevingen. In iedere opdracht opnieuw zal je jezelf weer moeten bewijzen en het beste uit jezelf halen om de opdracht tot een goed einde te brengen. Je gaat gegarandeerd veel leren zowel vakinhoudelijk als persoonlijk

Natuurlijk werken wij het liefst met al onze professionals tot in lengte der dagen samen. Echter snappen wij ook dat jouw situatie kan veranderen en dat detachering niet meer passend is. Ook op dat moment gaan wij graag met jou het gesprek aan en vervolgens graag voor jou op zoek naar een vaste baan bij een van onze opdrachtgevers. Jouw carrière bepaal je zelf en wij helpen je er graag bij.

Zodra iemand arbeidsongeschikt raakt ontstaat er een project in het kader van de re-integratie van die persoon. Jij als Casemanager bent de spil in dit proces. Zo ben je aanspreekpunt voor de medisch adviseur, de werkgever, overige betrokkenen en de werknemer zelf. Jij bent de expert op het gebied van verzuim en inkomensverzekeringen die op elke vraag het antwoord weet.

In het re-integratieproject ben jij de coach die door goede advisering bijdraagt aan verkorting van de verzuimduur. De Wet verbetering Poortwachter kent voor jou geen geheimen. Je snapt hoe je van hieruit werkgever en werknemer meeneemt in de verplichtingen die zij samen hebben in de strijd tegen langdurig verzuim.

Ook administratief ben je volledig gefocust op het re-integratietraject en de daarbij horende schadelastbeheersing. Een Casemanager signaleert immers wat er gebeurt en zorgt voor de juiste doorlooptijd van elk dossier. Bovendien draag je vanuit jouw rol proactief bij aan de processen en werkwijzen binnen de verzuimverzekering.

  • Een jaarcontract
  • Salaris tussen de €2700 - €3000 bruto per maand op basis van 36 uur
  • Extra variabel salaris
  • Volkswagen lease auto of volledige reiskostenvergoeding als je met je eigen auto reist
  • NS-Businesscard als je met het ov reist
  • 22,5 vakantiedagen op basis van 36 uur
  • PensioenPlus-regeling via StiPP
  • Opleidingsbudget voor vakdiploma’s zoals de opleiding Casemanagement Regie op Verzuim en beroepskwalificaties
  • Lidmaatschap Permanent Actueel Professional via Hoffelijk Financieel
  • Jaarlijks vier kennissessies en events (bijvoorbeeld deze) met Rochewood-collega’s
  • Beschikbaarheid 36
  • Je hebt minimaal een hbo-diploma op bachelor niveau
  • Je bent in bezit van Module basis en inkomen
  • Je hebt (ten minste) 5 jaar werkervaring als Schadebehandelaar inkomensverzekeringen (WIA/WGA)
  • Je bent beschikbaar voor 32 - 40 uur per week

Heb jij al ervaring als Casemanager Verzuim en lijkt jou deze functie wel interessant? Bekijk dan eens onze vacature: Casemanager Verzuim.

Breaking: Nieuwe collega

Wacht niet te lang, want 12 mei sluit deze vacature. Je kunt solliciteren met een cv en motivatiebrief, maar ook met jouw eigen Linkedin-profiel (handig!). De stappen van sollicitatie naar jouw eerste werkdag zijn meestal als volgt:

  • Makkelijk solliciteren via de sollicitatiebutton
  • Binnen 5 werkdagen een persoonlijke reactie
  • Een eerste telefonische kennismaking
  • Een face-to-face gesprek met Rochewood
  • Een referentieonderzoek onder jouw meest recente leidinggevenden
  • Een duidelijk arbeidsvoorwaardenvoorstel
  • Een tweede gesprek met onze opdrachtgever
  • Een getekende arbeidsovereenkomst
  • Jouw eerste werkdag als Rochewood-professional